2789
عنوان

خانوم ها میاید خیلی حالم بد

358 بازدید | 15 پست

من به خاطر ضعیف بودن استخوانم ارترز مفاصل دارم .دست و پا و کتف و دیسک شدید 

28سالمه 

دکترم رفتم فقط تقویتی و غضروف سازو کلسیم رعایت شدید 

تا حالا کسی بوده عین من .ارترز فلج کننده اس ؟

کسی بود توی سن من ارترز داشته باشه ولی سالهای زیادی هم با مراعات و مصرف دارو زمین گیر نشده باشه؟

افسردگی گرفتم 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

از کجا تهیه کنم؟

از مغازه عطاریا هم فک کنم داشته باشن هم ارزون هم مقوی دیگه الان لبنیات لبنیات نیست که ولی کشک خشک عالیه کشک معمولی هم خوبه ها اینایی که رو اش رشته میریزن

منم تو این سن ۲۷ آرتروز گردن دارم..

تمام استخونام درد داره..کمرم درد میکنه باید برم آزمایش بدم هر چند مطمئن یا دیسک یا آرتروز کمره داغونه

ماست ودوغ چون طبعشون سرده زیاد نخور خوب نیست مخصوصا توی فصول سرد سال باعث میشه بیشتر استخون درد بگیری..

سویق_سنجد# بخور

کشک خشک هم کلسیم داره خوبه بخور 

شیر هم با خرما و عسل بخور اینا برای تامین کلسیم خیلی خوبه

پسر گلم خوش اومدی👪برای سلامتی محمد حسینم  یه صلوات مهمونم کنید
[QUOTE=104311040]منم تو این سن ۲۷ آرتروز گردن دارم.. تمام استخونام درد داره..کمرم درد میکنه باید برم ...

کلسیم تو مواردی که گفتم خیلی زیاده لبنیام گفتم شیر رو حتما با خرما و عسل بخور

کلا (سردی طبع )هم باعث این چیزا میشه.چیزای با طبع گرم زیاد بخور 

پسر گلم خوش اومدی👪برای سلامتی محمد حسینم  یه صلوات مهمونم کنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792