2789

تو تاپیک هام هست من بعد سه سال و نیم اقدام و انتظار باردار شدم ..

خیلی تو بارداری سختی کشیدم چون مشکل حاد زمینه ای داشتم ..

تو تاپیک هام هست ..

دخترم تو هفته 31 دنیا امد و 40 روز بیمارستان بود

الان 54 روزشه و امروز معاینه چشم داشت .

گفتن شبکیه چشمش یه قسمت هاییش بلند شده و باید ببری بیمارستان احتمالا لیزر یا تزریق بخواد و .. خدایی نکرده زبونم لال احتمال داره شبکیه چشمش پاره شه .

تورو به حق این شبهای عزیز برا دخترم دعا کنید من واقعا تحملش رو ندارم .

به خدا که تو حال خوبه منی و حالی بهتر از کنار تو بودن سراغ ندارم😍❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

10تافرستادم.انشالله زودی خوب میشن.نذرکن جمعه متعق به علی اصغرهستش.شیربدی.

مرسی عزیزم 

حتما اینکارو میکنم 

به خدا که تو حال خوبه منی و حالی بهتر از کنار تو بودن سراغ ندارم😍❤

عزیزم اصلا نگران نباش از ته دلت بسپار به خدا.من میدونم خیلی خیلی برای یه مادر سخته که بچشو ببره بیمارستان و دکتر و دوا کنه.درکت میکنم عزیزم چون خودم بچم رو دستم بود و از این دکتربه اون دکتر.درسته سخته ولی میگذره و بچت بزرگ میشه با سلامتی کامل انشاءالله.منم اگه لایق باشم دعا گوتون هستم عزیزم🙏

من جاذب پول و ثروت الهی هستم؛مبالغ زیادی پول دائما به حسابم واریز میشود؛خداوندا سپاسگزارم😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز