2789
عنوان

چرا تو عکس زشتم اما تو ایینه خوب؟

| مشاهده متن کامل بحث + 7583 بازدید | 75 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بگذار😕#  

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
تحقیقات ثابت شده میگن که گول آینه رو نخورید چون آینه همیشه ۵ برابر ادمو جذاب تر و زیبا تر نشون میدن ...

اتفاقا من به خاطر این که بدونم راسته یا نه. به شوهرم گفتم جلوی آینه وایسته تا من از تو آینه ببینمش ولی هیچ تفاوتی با واقعیتش نمیکرد

نگاه میکنم به خودم تو را می بینم تو جایی جز من نداری!!
بنظرتون کدومش واقعیتو میگه؟

هیچکدوم

عکس که هر زاویش متفاوته

آینه هم ک توضبح دادم ۵ برابر زیبا تر نشون میده.

اگ اگ از روبرو گرفته بشه و زاویه نداشته باشه ب واقعیت نزدیک تره.


خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
برعکس میگیا😂میگن ادم ۵ برابر بهتر ازونیه ک تو اینه س  شاید چون فقط از ی سری جهات میتونی خودتو ...

نه عزیزم. آینه ۵ برابر زیباتر نشون میده.

از خودم در نیاوردم خوندم.

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
برعکس میگی😂۵ برابر خوشگلتره ادم ها از اینه

با این حساب من حوریم😬😂

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
اتفاقا من به خاطر این که بدونم راسته یا نه. به شوهرم گفتم جلوی آینه وایسته تا من از تو آینه ببینمش و ...

دید خودت تو اینه تا دید کسی دیگه زمین تا اسمونه.چون تصویر اون فرد توی ذهن شما ثبت شدست. چه تو زوایای مختلف عکس چه تو آینه همون تصویر ضبط شده در ذهنتون هست ک ب دیدتون میاد عزیزم

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز