2789
ترکیه خرجاش بالاست آشناهامون اونجاهستن میگن کارفراوونه ولی هرچی درمیارن صرف خوردوخوراکشون میشه  ...

عه اتفاقا یکی از دوستای شوهر منم یهو زن و بچه رو برداشت برد اونجا. الان حدود ۲ سال گذشته میگه هم خونه خریده هم ماشین

تاکید هم میکرد هممممه چیز ارزونه😶

دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟   تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت.   که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر‌ کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟   که می ترساندت از‌ من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت.    به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور :    * رهایت من نخواهم کرد *✌🙏  اللهم صل علی محمد و آل محمد. ( من ivf کردم، اگه سوالی در موردش داشتین بپرسین کمک تون کنم ) 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آره استارتر نیستاااا  نظر داده این جا😂😂😂😂😂

دیدمش😂

چ پروف مخوفی هم داره لامصب😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
جذاااابه اصلا لامصب گامبو 🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂😂😂😂

تففففففففف#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
وااااای اومده میگه خودت کم بودی پری رم صدا زدی زود پسر خاله شد اوسکل🤣🤣🤣🤣🤣

دیدم😂😂😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
عه اتفاقا یکی از دوستای شوهر منم یهو زن و بچه رو برداشت برد اونجا. الان حدود ۲ سال گذشته میگه هم خون ...

اون شوهرش مایه داربوده حتما 

این بنده خداهایی که من میگم اونجاکارگری میکنن ی شهری ازترکیه زندگی میکنن که اصلاآب وبرق وگازنداره 

هرچیم درمیارخرج خوردوخوراکشون میشه

 

اون شوهرش مایه داربوده حتما  این بنده خداهایی که من میگم اونجاکارگری میکنن ی شهری ازترکیه زندگ ...

نبابا اصللااا مایه دار نبود. با دست خالی رفت. ولی از اون آدمهایی بودن که حاضر بودن رو سنگ بخوابن نون خشک بخورن ولی مهاجرت کنن. شانسش زده تو یه کارخونه کار پیدا کرده

دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟   تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت.   که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر‌ کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟   که می ترساندت از‌ من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت.    به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور :    * رهایت من نخواهم کرد *✌🙏  اللهم صل علی محمد و آل محمد. ( من ivf کردم، اگه سوالی در موردش داشتین بپرسین کمک تون کنم ) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 9 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز