2777
2789
عنوان

دختر ها یا پسرها....

150 بازدید | 16 پست

بنظرتون کدومشون حیله گر تر یا مرگ تر یا هفت خط تر یا با عرض پوزش لاشی تر شدن؟؟؟

البته با ذکر دلیل بگین

حاجی با من کل کل نکن درسته دخترم ولی یهو دیدی پصرونه نمودمت🙌😹💋📿

ادم لاشی انیان نیس چون ادمیت سرش نمیشه 

ربطی ب جنسیت نداره هر ادمی میتونه لاشی باشه حالا با هر جایگاهی

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همین که اومد نظر داد همینه  پسر بد نوشته ازش بپرسین 😐😂

جواب نمیده که اینم واسه ما خودشو میگیره ای پیشانی کجا میشونی برا الان هست😂😂

حاجی با من کل کل نکن درسته دخترم ولی یهو دیدی پصرونه نمودمت🙌😹💋📿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

امشب

moonlightingmoon | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز