2789
عنوان

عزیزای من، از چله یاسین حاجت گرفتید تا به حال ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 40286 بازدید | 42 پست
اگه اعتقاد نداری اشکال نداره ولی چرا بقیه رو مسخره میکنی گلم هرکس یه دیدگاه و عقایدی داره شاید عق ...

من اصلا نمیخواستم جواب کسی که هنوز یاد نگرفته چطور باید صحبت کنه رو بدم

ولی شما عالی جواب دادی، مرسی😊😊😊

اگر خسته جانی، بگو یا علـــی 💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداوند برای زندگی زمینی قانون وضع کرده و قانونش هم تلاش هست. خارج از این چارچوب نقض عدالت الهی هست. ...

دوست خوبم خداوند گفته دعا کنید و مرا بخوانید

اگه شماهم دعا کنید به شماهم میده ان شاا.. 

دعا به آدم امید میده  همون چیزی که اگه از دست بدیم تمام روحیه مون از دست میره

من با شما موافقم انسان باید تلاش کنه

خدامیگه از تو حرکت از من برکت

ولی اگه همه کار کردیم باز هم در دعا به رومون بازه تا ناامید نشیم 🌹

خداوند برای زندگی زمینی قانون وضع کرده و قانونش هم تلاش هست. خارج از این چارچوب نقض عدالت الهی هست. ...


خدا گفته بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را 

تاثیر دعا بر سرنوشت در ادیان دیگه هم ثابت شده 

حتی در فرقه ها که دین نیستن و به قول خودشون از کائنات حرف میزنند 

تفکر شما خیلی سطحیه عزیز.اگر به قول شما جهان سومی هستیم بخاطر اعتقادات دینی و دعا و ختم نیست بخاطر اینه که خواستیم راه رفتن کبک رو یاد بگیریم راه رفتن خودمون رو هم فراموش کردیم .میخوایم ادای روشنفکر ا در بیاریم غافل از اینکه اولین اصل روشنفکر ی احترام به اعتقادات دیگرانه  


هر گاه ارزش ها عوض میشوند ،عوضی ها با ارزش میشوند .    گاندی
این ختم شرایط خاصی داره ؟ تو روز معین مثلا شروع بشه؟ 

ببینید بعضیا یه چیزایی میگن

اما من اولین بار که چهل روز خونده بودم خیلی ساده و با دل صاف فقط چهل روز خوندم و حاجتم گرفتم و اصلا دربند جزییات نبودم

احساس میکنم اگه بخوای سختش کنی سخت تر جواب میده

خیلی ها با سوره یاسین حاجت گرفتن، فقط نمازات رو به موقع و با حضور قلب بخون

الهی حاجت روا و عاقبت به خیر باشی 😘

اگر خسته جانی، بگو یا علـــی 💖
خخخخخخخخخخ. ملت جهان سومی.

عزیزم قرآن جهان سومی نداره چه بسا خارجیا از این قرآن چه پیشرفت های کردن چون اعتقاد دارن قرآن از آینده خبر میده و باید کشف کنیم ببینیم چه در آینده رخ خواهد داد یکم تو گوگل سرج بزن ببین جهان اولیا با قرآن چه رفتاری دارن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792