2789
عنوان

شوهرم اومد منت کشی

| مشاهده متن کامل بحث + 1750 بازدید | 45 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اب دهنو فقد؟    😂😂😂 بابا خیلی چیزای دیگه باطل میکنع😜😂😂

کمترینش آب دهنه دیگه حالا خوشبین باشیم بگیم کار ب جاهای باریک نرسیده🤣🤣☝🏻

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
گل (ه) من شما اینجا خونه ی منی ک میگی روزه نمیگیرم؟ ریپلای نکن، خوبه این پوکر فیسو گذاشتن وگرنه لنگ ...

این چه استیکریه گذاشتی؟😐💩

 @نی_نی_یار_3‍ 

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
وای خدا چه دوره زمونه ای شده  با مردا دعوا میکنید که برن از بابا ها پول بگیرن

نه دعوامون سر چیز دگ ای بود.... از اولش تو آشنایی بهم گفته ک میخواد رو پای خودش باشه منم قبول کردم

گزارش زدم واس ایموجی ک گذاشتی تاتوباشی ریپلای نکنی فضولی_نکنیم#  

 حالا که قط شدی میفهمی اون استیکر به درد خار مادر خودت میخوره هرچی هیچی نمیگم افسارتو بیشتر پاره میکنی💩💩💩

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792