2777
2789

10 لینک آبی: فرمت ظاهری که موتورهای جستجو برای نمایش نتایج جستجو از آن استفاده می‌کنند؛ 10 نتیجه ارگانیک که همگی به یک شکل نمایش داده می‌شوند.

کلاه سیاه: روش‌های سئویی که با شیوه‌نامه کیفی گوگل مغایرت دارند.

کرال کردن – Crawling (خزیدن): فرآیندی که طی آن موتورهای جستجو صفحات وب را بررسی و نتایج را پیدا می‌کنند.

دی-ایندکس : اشاره به صفحاتی که از نمایه یا فهرست گوگل حذف شده‌ و ایندکس نشده‌اند.

Featured Snippents (پاسخ‌های برگزیده): تکه‌های کوتاهی از متن، به همراه عکس یا یک لیست یا جدول که در یک باکس کوچک و در ابتدای نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند. این پاسخ‌های برگزیده عموما برای پاسخ دادن به جستارهای خاصی که تکرار بالایی دارند و کاربران زیادی آن را جستجو می‌کنند، طراحی شده‌اند. محتوایی که داخل این باکس نمایش داده می‌شود، به صورت اتوماتیک متعلق به یکی از وب‌سایت‌هایی است که توسط گوگل ایندکس شده است. (برای درک راحت‌تر تصویری در ادامه آورده شده است.)

Google My Business: یک ابزار رایگان است که از طرف گوگل برای کمک به کسب و کارهای کوچک ارائه شده است. این ابزار به مدیران و صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد که اطلاعات درج شده در رابطه با کسب و کار خود را در گوگل مدیریت کنند. این اطلاعات در هنگام جستجوی یک کاربر که به دنبال خدمات خاصی می‌گردد یا بر روی نقشه‌های گوگل، در جایی که آن کسب و کار قرار دارد، قابل نمایش هستند و به این صنایع کوچک کمک می‌کند تا مشتری‌های بیشتری جذب کرده و اطلاعات خود را در اختیار کاربران سرتاسر اینترنت قرار دهند.


https://javadyasemi.ir/beginners-guide-to-seo/seo-glossary/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792