2789

سلام خانوما، من این ماه سومین ماه اقدامم هست

ماه پیش بومادرون و پنج انگشت و رازیانه خوردم از روز ۶ تا ۱۶ و الان پریودم خیییلی شدید شده 

این ماهم میحواستم ویتاگنوس بوخورم که منصرف شدم 

میخوام طبیعی اقدام کنم و فقط ورزش و مولتی ویتامین و گرمی جات بخورم 

و دعا کنم که خدا بخواد و مادر بشم و دامن همه کسایی که میخوان سبز بشه

شماها که تو اقدامین چیکارا میکنین؟ بیاین اینجا همراه هم باشیم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من باید۵پری میشدم هنو نشدم سینه هام به شدت درد میکنهو سمت چپ پعلوم گاهی تیر میکشه یعنی امکانش هس😢

خدایا بعد سه سال انتظار فقط میتونم بگم شکرت عااااااشقتم خدا جوووونم😍😘

منم فولیک اسید میخورم

رازیانه دم میکنم یه لیوان میخورم.ماه بعد میخوام اقدام کنم

شاید وجودم به کسی آرامش نده😏ولی همین که حضورم حرص خیلیارو در میاره بهم انگیزه میده😎😎
من باید۵پری میشدم هنو نشدم سینه هام به شدت درد میکنهو سمت چپ پعلوم گاهی تیر میکشه یعنی امکانش هس😢

از پنجم که خیلی گذشته، آز ندادی؟

آنچه دلم خواست نه آن ميشود ... هرچه خدا خواست همان ميشود...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز