2789
عنوان

لطفا بیشعور نباشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 1091 بازدید | 79 پست
عوضی تر از این حرفاست خدا نکنه که گیر آدم بیشرف بیفتی.

من میرم خونه پدرشوهرم اگه کاریم نکنم حداقل کثیف نمیکنم

آدم نباید بار رو دوش دیگران باشه اگه باریم بر نمیداره

ببوسم خاک پاک جمکران را...تجلی خانه پیغمبران را...خبر آمد خبری در راه است... سرخوش آن دل که از آن اگاه است... شاید این جمعه بیاید شاید...پرده از چهره گشاید شاید...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 ای گفتی منم یدونه زن داداش دارم2قلوپسر داره از وقتی میادخونه مادرم میشینه رو مبل با تاپ وشلوارک تازه دستور هم میده چی برای خودش دزست کنیم چی ببرای پسراش من و مادرم بلا نسبت کوزت

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی                مامان دوتا گل پسرم آقا امین و آقا اهورا عشق های مامانی هستید  
بنظرم بهش بگو.فوقش میخواد دعوا کنه قهرکنه بره دیگ. اینجور ادمارو انقد رعایتشون رو میکنن ک بی شرفیشو ...

آره گاهی آدم هوس میکنه این شکلی بشه بلکه دیگران بهش ارزش بدن

خدایا،مهربانا! حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.پسر قشنگم برای همیشه از پیشم رفت برا حال خرابم دعا کنید
بنظرم بهش بگو.فوقش میخواد دعوا کنه قهرکنه بره دیگ. اینجور ادمارو انقد رعایتشون رو میکنن ک بی شرفیشو ...

ولی من یکی همیشه جلو این آدما وامیستم ،معتقدم رو دادن به اینها ظلم به دیگرانه

خدایا،مهربانا! حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.پسر قشنگم برای همیشه از پیشم رفت برا حال خرابم دعا کنید
اه اه از هیچ چیزی بیشتر از این موضوع دق نمیخورم که بچه هاتو خونه کسی رها کنی و خودت ریلکس کنی ینی دل ...

دقیقا داداش و زن داداش منو میگی

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی                مامان دوتا گل پسرم آقا امین و آقا اهورا عشق های مامانی هستید  
اینجا پلاسه احمق. از ساعت ۱۰ رفته اتاق گوشی دستشه تا الان داشتم جمع میکردم خونه رو🤕🤕🤕🤕

من نمیفهمم چرااین همه حرص و ناراحتی رو ب خودت و جونت روامیدونی،ولی ی کلمه محترمانه بهش نمیگی بیاد کمکت،بروتو اتاق پیشش بگوگلم چ خبروااای نمیدونی چقدخسته شدم بسکه بچه ها میریزن و جمع نمیکنن،مطمین باش میگه خب ب من میگفتی بیام جمع کنم

(شروع ازمهرماه۹۹)        وزن شروع:۹۴☹---'وزن فعلی:۸۹/۶۰۰😎89/100😊۸۸/۶۰۰🥰-۸۶/۶۰۰🧚‍♀️💃--وزن هدف اول:۸۰kg😇🥰💪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جدایی

zynb85m | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز