2789
عنوان

خانوما بیاین عکسم نظرتون؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1077 بازدید | 91 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من روز مادر رفتم کف پای مامانمو بوسیدم 😍خواهرم که دید هم اومد بوسید اشک تو چشماش از خوشحالی رو دید ...

من دیروز به بابام یه چی گفتم. فکرکنم اشتباه برداشت کرد. ناراحت نشه😥

😊چرت بگی توریپلی برات گزارش میزنم  
خوبی عزیزم کاش یکم رژ و خط چشم و مداد ابرو بکشی

وا مگه قراره همه درجه سه و شبیه قوم یجوج مجوج دیده بشن 😃😃😃 ارایش نکردن یه زیبایی به زیبایی های چهره اضافه میکنه 

از ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه سه شنبه ۱۷ اردیبشهت شروع کردم 😄 
خوبی عزیزم کاش یکم رژ و خط چشم و مداد ابرو بکشی

رژ مثلا میزنم ولی خیلی کمرنگه دیگه  

اگه تو خونه ،کوچه ،خیابون سرکار دیدین یکی سرش تو گوشیشه اما داره صلوات میفرسته بدونین اومده نی نی سایت تو رو دربایستی امضا کاربرا داره براشون صلوات میفرسته   من اوایل تسبیح دستم میگرفتم که هیچ تازه فک میکردم صلوات نفرستم چه آدم بدی هستم   خلاصه شما که واسه همه صلوات میفرستی یکیم واسه سلامتی خودت و خانوادت  بفرست  اللهم صل علی محمدوآل محمد ({وعجل فرجهم} فراموش نشه  لطفا  )
@ملت    


جوون، اومدم😍

شاهد تقابل دارودسته اپستین با شکمهای سیر از گوشت کودکان با پاکان عالم با زبان روزه و شکمهای گرسنه هستیم. رهبر با حدود ۹۰ سال سن و داشتن بیماری سرطان، عمرش امروز و فردایی بود، حیف بود با بیماری و در بستر رحلت کنن، رهبر عین جدش امام حسین(ع) هرگز تسلیم نشد و عین جدش شهید شد، اسمشون در تاریخ خواهد درخشید❤️ روشنفکرنماها معتقدن امر به معروف یعنی فضولی! ولی خودشون صبح تا شب در حال تلاشن که دیگران رو به کاری که از نظر اونها درسته هدایت کنن و در پی آزاد کردن نادانها هستن 👈 خدایا هزاران بار شکرت

صورتت تپله ،غبغبه هم داري 

آره همیشه از غبغبه بدم میومد هیچ جوره هم خوب نمیشه

اگه تو خونه ،کوچه ،خیابون سرکار دیدین یکی سرش تو گوشیشه اما داره صلوات میفرسته بدونین اومده نی نی سایت تو رو دربایستی امضا کاربرا داره براشون صلوات میفرسته   من اوایل تسبیح دستم میگرفتم که هیچ تازه فک میکردم صلوات نفرستم چه آدم بدی هستم   خلاصه شما که واسه همه صلوات میفرستی یکیم واسه سلامتی خودت و خانوادت  بفرست  اللهم صل علی محمدوآل محمد ({وعجل فرجهم} فراموش نشه  لطفا  )
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز