فردا چه روز سختیه واسه من و خانوادم چند سال پیش تو همچین روزی برادر جوان ناکمم رو از دست دادیم،الهی خواهرش بمیره فقط ۱۹ سالش بود،لطفا هر کی تاپیک رو میخونه با صلواتی یا فاتحه ای روح داداشمو شاد کنه تو شب سالروز فوتش😭
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...