2789

سلام عزیزان خیلی وقت بود که دنبال یه راه برای کم کردن وزن و سایز میگشتم  باشگاه رژیم به دستور نت دکتر تغذیه  ....همه رو امتحان کردم اما راضی نبودم  این دمنوش نیوشارو هم خیلی تبلیغشو شنیده بودم اما باور نمیکردم  

حالا اگه کسی هست بقیش بگم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بازاریاب عزیز سلااااام خسته نباشی

 یکی تو بیست و سه سالگی ازدواج می‌کنه و اولین بچه شو ده سال بعد به دنیا میاره، اون یکی بیست و نه سالگی ازدواج می‌کنه و اولین بچه شو سال بعدش به دنیا میاره. یکی بیست و پنج سالگی فارغ التحصیل می‌شه ولی پنج سال بعدش کار پیدا می‌کنه، اون یکی بیست و نه سالگی مدرکشو می‌گیره و بلافاصله کار مورد علاقه شو پیدا می‌کنه. یکی سی سالگی رئیس شرکت می‌شه و در چهل سالگی فوت می‌کنه، اون یکی چهل و پنج سالگی رئیس شرکت می‌شه و تا نود سالگی عمر می‌کنه.تو نه از بقیه جلوتری نه عقب تر. تو توی زمان خودت زندگی می‌کنی؛ پس آروم باش، از زندگی لذت ببر و خودت را با دیگری مقایسه نکن

من خوردم زنداداشم خورد دوستم خورد دریغ از یک گرم هیچ فرقی نداره 

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 

ترو خدا نمیخواد بگی.نیوشا یه کلاهبرداره هر کس تو اطرافیانم خرید آشغال بود فقط یه چایی طعم دار بدون هیچ تاثیری تو لاغری.جالبه تبلیغ میکنن بدون رژیم و ورزش لاغر میشی بعد یکی بهشون اعتراض کردخ بود چرا نشدم گفته بودن باید ورزش میکردی رژیم میگرفتی😆😆😆 خوب بخواد این کارارو بکنه آشغالای شمارو میخواد چیکار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز