2789
عنوان

بعدعملم بینیم خواهرشوهرم منو دید😒

| مشاهده متن کامل بحث + 4639 بازدید | 185 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی خیلی خوب شده دکترتون کی بوده؟

مرسی عزیزم علیرضا سلطانی نفر

من همونیم که گوجه رو از لایه ساندویچ میکشم بیرون وحال همه رو بهم میزنم☺️                                                                       لطفا برای حاجت دلم صلوات بفرستین😔💎💶

واااای استارتر  بینی قبل عملت کپ بینی منه 


منم چند وقته میخوام عمل کنم فکرش تو سرمه 

ولی میترسم استخونش رو بردارن گوشتش بمونه پخمه شه قیافم چون شنیدم بینیای گوشتی گوشتشو خوب نمیتونن جمع کنن

خداییش خیلی خوب عمل کرده حالا مطمعنی منظور خواهرشوهرت این نبود ک خوب شدی؟؟من درهرصورت باشه مثبت فکرمیکنم حتی اگه طرف منظورش بد باشه خودم راحترم اینجوری منظورشونم بد باشه کلا ب ی ورم میگیرم😂😂

ﮔﻮﺵ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ!ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ !ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺎﺯ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ !ﻭﻟﯽ ﺣﺮﯾﻒ ﺍﻓﮑﺎﺭﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻡ !ﭼﻘﺪﺭﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺍﺳﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ !!!...ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻝ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺁﻭﯾﺰﺍﻥ ﺑﻪ ﺁﯾﻨﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ،ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺴﺘﯽ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺮﻗﺼﺪ !!ﮐﺎﺵ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ .ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢﻭﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽتاریک ،ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ 

بچه ها وایسین ی عکس دیگ بزارم از قبلم اون دونفری گفتن تغیر نکردی خوب نشدی رو راضی کنم😂😂😂😂

من همونیم که گوجه رو از لایه ساندویچ میکشم بیرون وحال همه رو بهم میزنم☺️                                                                       لطفا برای حاجت دلم صلوات بفرستین😔💎💶
خداییش خیلی خوب عمل کرده حالا مطمعنی منظور خواهرشوهرت این نبود ک خوب شدی؟؟من درهرصورت باشه مثبت فکرم ...

اره عزیزم میشناسم اخلاقشو😂

من همونیم که گوجه رو از لایه ساندویچ میکشم بیرون وحال همه رو بهم میزنم☺️                                                                       لطفا برای حاجت دلم صلوات بفرستین😔💎💶
بچه ها وایسین ی عکس دیگ بزارم از قبلم اون دونفری گفتن تغیر نکردی خوب نشدی رو راضی کنم😂😂😂😂

میزاری یا برم دشویی بیام😢

ﮔﻮﺵ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ!ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ !ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺎﺯ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ !ﻭﻟﯽ ﺣﺮﯾﻒ ﺍﻓﮑﺎﺭﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻡ !ﭼﻘﺪﺭﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺍﺳﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ !!!...ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻝ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺁﻭﯾﺰﺍﻥ ﺑﻪ ﺁﯾﻨﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ،ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺴﺘﯽ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺮﻗﺼﺪ !!ﮐﺎﺵ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ .ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢﻭﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽتاریک ،ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ 
میزاری یا برم دشویی بیام😢

بروبیا پاک نمیکنم

من همونیم که گوجه رو از لایه ساندویچ میکشم بیرون وحال همه رو بهم میزنم☺️                                                                       لطفا برای حاجت دلم صلوات بفرستین😔💎💶
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز