2789
عنوان

بخدا من بی تقصیرم+اسکرین شات

33997 بازدید | 79 پست

تاپیک قبلیمو بخونید همه چیز رو توضیح دادم😞

این اسکرین شات هاروببینید

دارم روانی میشم

ازدیشب تاحالا که بعضیا توی پستاشون بهم گفتن تقصیرمنه و من خونه خراب کنم تمام تنم میلرزید

تاامروز که این پیاماروداد و همچنان تنم میلرزه

یادم نمیاد جایی امضا داده باشم که نظر همه برام محترمه...🤗😉👎🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگذار😀#  

فرزند خوبم😇 امروز برایت اینگونه دعا کردم!خدایا!بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!پس قرار ده بی نیازی در نفسش،یقین در دلش،اخلاص در کردارش.روشنی در دیده اش💫،بصیرت در قلبش💖،وروزی در زندگیش !امین❤

بزار ببینم چه گندی زدی خخخخخ شوخی کردما نخورین منو

یه روزی رفتیم تو کوچه با دوستامون بازی کردیم بدون اینکه بدونیم اخرین بار بوده😥😣کی فکرشو میکرد یه روز با ادمایی حرف بزنیم که تا اخر عمرمون شاید هیچ وقت نبینیمشون🤩😍
برو پیش روانشناس شما مشگل داری که عاشق یه مرد متاهل شدی و باید درمان بشی

خاصیت مجازیه انگار

تعهدات و خط قرمزا کمرنگ میشن

دختر قشنگم👩تحصیلاتت📚شغلت🗂پولت💶هیچوقت تصمیم نمیگیرن یه روز صبح بیدار شن و تو رو رها کنن و برن...بچسب به آرزوهات💞💞باور کن پسرا جایی نمیرن😘

محکم‌باهاش حرف بزن و ردش کن

حتما حتما به مادرت بگو موضوع رو. بعدا مشکل ایجاد میشه برات. 

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز