2777
2789
عنوان

آرسوئم..با هوشنگ دعوامون شد😢

1484 بازدید | 55 پست

سرما خورده  ... من با کلی کدبانوگری و مهارت خاصصصص خودم سه ساعت واسش شلغم ابپز کردم .. 

بعد اوردم میگم بخور 

با صدای تو دماغی میگه نمیخورم..

میگم بخورررر تو خوب نشی آلا هم سرما میخوره😠😠😠😠

میگه برو رد کارت😒 بو پا میده نمیخورم😒


خیلی ناراحتم😔جواب این همه زحمتم این بود؟؟😔

فان# 😁

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودت نمک بزن همشو بخور 

من دوست دارم شلغم 

الانم هوس کردم 😡😡😡😡

امضامو تا آخر بخون خیلی به دردت میخوره                              آزمایش خون خیلی ساده ای وجود داره به نام آزمایش ذخیره تخمدان یا amh . این ازمایش نشون میده چه قد تخمک داری اگه عدد ذخیرت خیلی بالا باشه تنبلی داری و زودتر درمان کن تا درد نازاییو نکشی چون همه تنبلی ها راحت درمان نیستن.اگه عدد کم باشه ،یعنی ذخیره تخمک نداری و داری به یائسگی نزدیک میشی و باید زودتر باردار بشی و اگر مجردی تخمک فریز کنی که بعدا مجبور نشی از زن دیگه تخمک بگیری و کارت به تخمک اهدایی بکشه .جدی بگیرید و انجام بدید چون وقتی علامت یائسگی خودشو بروز بده دیگه تخمک زیادی نمونده و اگرم مونده باشه ممکنه پوچ باشه و همون طور که گفتم همه تنبلی ها راحت درمان نمیشن و بعضی هاشون فقط مجبورن آی وی اف کنن .پس این ازمایشو انجام بدید هزینش حدود دویست هزار تمنه اما هزینه ای وی اف و یا تخمک اهدایی صد برابر این ازمایش هست تو همین سایت کسایی وجود دارن که زیر بیست سال سن دارن و یائسه شدن و یا تنبلی تخمدان دارن و سال ها نازا بودن .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز