2789
چون زنها همه انرژی و فکرشون رو میذارن روی اون رابطه. حالا چه رابطه دوستانه چه زندگی مشترک. ولی مردها ...

واقعا درسته،مردها اول به خودشون اهمیت میدن.زنها هستند که از همه چی میگذرن برای مرد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب واسه اونا هم سخته ولي ابراز نميكنن اصولا خانم ها برون گرا هستن  اقايون اوايل سرگرم ميشن ولي ...


دقیقا

جیز،جیز،جیز،جیززززززززززز، اهل دعوا کردن و کل کل نیستم پس بیخودی تلاش نکن, اگر توهین و دشنام بهم بدی , جوابت رو نمیدم در واقع شعور و شخصیت و کلاسم اجازه نمیده باهات همکلام بشم, چون نادان را از هر طرف بنویسی نادان میشه.

مردها در حقیقت و در باطنشون عاشق چالش تشنه موندن به خانمهان هر کی بتونه این چالش رو برنده بشه تونسته قلب یه مرد رو تسخیر کنه.....نباید خیلی رو داد...ابراز کرد..‌...زن مظهر ناز و مرد مظهر نیازه...این قانون طبیعت همیشه باید رعایت بشه....ضمن اینکه وابستگی آفت رابطه است.

در تاریخ 99/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد.              انتقالی شغلیمو گرفتم و  نامزد شدم و اینکه صاحب یه خونه ی عالی و شیک شدم.  
مردها مختلف هستن . بسته به تربیت خانوادگی و ژنتیک و محیط زندگیشون دارای روحیات مختلفی هستن .

از معدود نظرات درست 

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز