2777
2789
عنوان

خجالت میکشم

| مشاهده متن کامل بحث + 2013 بازدید | 119 پست

قبل از نامزدی در مورد این چیزا فکر و خیالبافی نمی‌کردی؟

تنها راهِ یافتنِ راهی به سوی شادمانی و نیکبختی این است که با خودمان در مورد مواردی که از اصول اخلاقی‌مان سر‌پیچی کرده‌ایم، صادق و روراست باشیم. چه چیزی باعث می‌شود که خیانت کنیم؟ یا در نوشیدن افراط کنیم؟ یا دست روی کسی بلند کنیم؟ اگر دلیل این کارها را دریابیم، می‌توانیم رفتارمان را عوض کنیم. اگر به فلسفه رواقی باور داشته باشیم، اصل این است که بدون درستکاری و وارستگی، شادمانی و خوشبختی ممکن نیست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی خواهر غذای ساده😂😂😂😂😂😂😂😂

خخخخخخ بترکی   

امیدوارم .خدا اونی که از دلت میگذره و آرزوت هست رو برآورده کنه .حاجت دل منم بده و فرزندم به بالاترین سطح و مقطع در زندگی برسه و غرق در خوشبختی و شادی باشه و فردی موفق باشه .الهی آمین 
دلم رابطه نمیخواست دوست داشتم تو بغلش بخوابم آخه اولین شبی بود که با عشقم میخواستم بخوابم😅😂🙈

الکی نگو الکی نگو الکی نگو  

امیدوارم .خدا اونی که از دلت میگذره و آرزوت هست رو برآورده کنه .حاجت دل منم بده و فرزندم به بالاترین سطح و مقطع در زندگی برسه و غرق در خوشبختی و شادی باشه و فردی موفق باشه .الهی آمین 
اتفاق منم میخواستم بگم مال زیباشهر ارومیه هستی؟ ولی یکم دقیت کردم گفته دختر زیبای شهر😅😅

😂😂😂😂

یه صلوات مهمونم میکنی؟❤️🌱❤️ توخدای پنهان منی👫🏻👨‍👩‍👧‍👦

وای بر عکس منکه که تو دوران دوستی با شوهرم دلم میخواست بوسم کنه روز عقدم دوست داشتم زودتر شب بشه بری ...

منم مثل شما بودم.....ولی شوهرم خیلی رعایت میکرد.....جوری که 3 ماه کلا عقد بودیم فقط باهم دست میدادیم...  

میترسید از باکرگی درش بیارم  

  اسمش آدم است اما تو باور نکن  گاهی کاری می کند که از پس هیچ گرگی بر نمی آید ..!  
منم مثل شما بودم.....ولی شوهرم خیلی رعایت میکرد.....جوری که 3 ماه کلا عقد بودیم فقط باهم دست میدادیم ...

وای شماها دیگه چقدر خفن بودین هخخخخ

امیدوارم .خدا اونی که از دلت میگذره و آرزوت هست رو برآورده کنه .حاجت دل منم بده و فرزندم به بالاترین سطح و مقطع در زندگی برسه و غرق در خوشبختی و شادی باشه و فردی موفق باشه .الهی آمین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز