2777
2789

پریودی ماه پیشم ۲۰ام بوده،،،ازاین ماه رسما اقدام کردم

🌺امضامو بخونین لطفا🌺قشنگا یه پیج ایسنتا اشپزی زدم در حد غذا های روزمره،من عاشق اشپزی ام و به خودم جسارت دادم قدم بزارم تو راهی ک عاشقشم،،ممنون میشم همراهیم کنین  kosar_sweet_home

امضامن واقعی نیست،،گذاشتم ک بخودم بقبولونم باردارم

🌺امضامو بخونین لطفا🌺قشنگا یه پیج ایسنتا اشپزی زدم در حد غذا های روزمره،من عاشق اشپزی ام و به خودم جسارت دادم قدم بزارم تو راهی ک عاشقشم،،ممنون میشم همراهیم کنین  kosar_sweet_home

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاالله عزیزم بی بی چکت دوخط مثبت خوشکل بیفته😍😍😍

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
علائم داری عایا؟؟؟

نزدیک‌موعد پریودمه نمیدونم‌واس پریوده یا بازداری،،،دمای بدنم یکم بالاست اشتهام خییییلیییی زیاد شده نفخ شدیدد دارم نوک‌سینه هام دردناکن

🌺امضامو بخونین لطفا🌺قشنگا یه پیج ایسنتا اشپزی زدم در حد غذا های روزمره،من عاشق اشپزی ام و به خودم جسارت دادم قدم بزارم تو راهی ک عاشقشم،،ممنون میشم همراهیم کنین  kosar_sweet_home
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز