2777
2789
عنوان

بی بی جک مثبت فاجعه نیس 😢

| مشاهده متن کامل بحث + 644 بازدید | 48 پست
يه چيزيم بهت بگم...اگه ١١ هفته اي و خونريزي داري بچت احتمالا پسره،چون اكثرا همينن

از چه نظر؟

خدایا شکرتتتتت بعد از ۱۷ماه تلاش وانتظار دل من وهمسرمو شاد کردی خدایا خودت بهمون دادی خودت حافظش باش همش نگرانشم....
يه چيزيم بهت بگم...اگه ١١ هفته اي و خونريزي داري بچت احتمالا پسره،چون اكثرا همينن

فرقی نمیکنه دیگه 

فقط خدا که سالم باشه و هیچ اتفاقی براش نیفته

چشم بر هم زدنی مرد کوچک من بزرگمردی میشود که برای نگریستن به چهره ماه مردانه اش باید سربالا کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کی باید سونو بدی؟چند وقتته؟

امضاتونو الان خوندم

ان شاالله خیلی زود تیکر بزنین و خدا یه نی نی سالم بذاره بغلتون

چشم بر هم زدنی مرد کوچک من بزرگمردی میشود که برای نگریستن به چهره ماه مردانه اش باید سربالا کنم
امضاتونو الان خوندم ان شاالله خیلی زود تیکر بزنین و خدا یه نی نی سالم بذاره بغلتون

مرسی عزیزم ان شالله بچه دومت سالم بیاد بغلت  

خدایا شکرتتتتت بعد از ۱۷ماه تلاش وانتظار دل من وهمسرمو شاد کردی خدایا خودت بهمون دادی خودت حافظش باش همش نگرانشم....
دعا کنین😢

موز بخور



استراحت کن



دستشویی فرنگی استفاده کن


شیاف فقط سیکلو ژست




ایرانیش فرتیژست هست بدتز میکنه و بهتز ننیکنه خونریزی رو بیشتز میکنه



درضمن ازمایش خون دادن باعث قط و خونریزی میشه

هی خون ندید خونتون رقیق میشه

يه چيزيم بهت بگم...اگه ١١ هفته اي و خونريزي داري بچت احتمالا پسره،چون اكثرا همينن

خونریزی کوچکترین ربطی به جنسیت نداره



خونریزی بخاطر اختلال دهانه رحمه اخه ربطش به جنسیت بچه چیه



من خودم سر دخترم لک بینی داشتم سر پسرم نداشتم

وای عزیزم دلم سوخت

من دقیقا دخترم ده ماهه بود که باردارشدم 

همه سرزنشم کردند همه

حتی شوهرم دنبال ‌‌‌‌‌‌‌دکتر رفت واسه سقط

شرایط مالی افتضاح 

ولی ....نگهش داشتم بازم دختر شد 

چه دختری ....

مااااااه الان سه سالشه 

سه سال رویایی ....

می‌خوام بگم حستو میفهمم قلبا دعا میکنم چیزی نباشه

عزیزم من داشتم خونریزیم هم شدید بود جوری که نشستم روی توالت فرنگی خیییلی ببخشید مثل ا د ر ا ر ازم خووون میومدم داشتم سکته میکردم ولی خداروشکر چیزی نبود فقط گفتن باید روگام بزنم چون من گروه خونیم منفیه شوهرم مثبت

نگراان نباش اصلا ایشالا که هیچی نیس

تیکر تولد ۱ سالگی عمرم👪👼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز