2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835162 بازدید | 290067 پست
سلام خانمی خوشگل من تو این یه ماه حسابی سرم شلوغه بدجوری گرفتار شدم شوهرم دهم عمل داره و بعدشم میخوا ...

عزیزم انشاالله که این ماه به مراد دلت برسی و موفق باشی 

تازه بهت عادت کرده بودیم مراقب خودت باش مامان کوچولو😘🥰❤

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه هااا سر و کله ی وقیح پیدا شده🙅‍♀️🙅‍♀️🙅‍♀️


توی یه تاپیک اومده😒 

@بامدادخمار    


استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
اره عزیزم. دوتا فرمول داریم. وزنت × 20 ومنهای 100 با دو فست 500. یا وزنت×20 ومنهای200با دوتا ...


تشکر از راهنمایی

پس چرا من اینطوری برداشت میکردم یا منهای 200 میکنیم و هر روز همینه  

یا منهای 100 میکنیم که دو روز فست هم توش هست که تا 700 مجازه. تاپیک امضای بامداد خمار رو خوندم  


راستی اگر بخوام واقعا فست (روزه) هم باشم اوکی هست؟ اونجوری راحت تر به 500 یا 700 میرسونم 

سلام قد ۱۶۲, وزن شروع ۶۷، تاریخ شروع ۵ دی، وزن هدف ۵۰، زمان رسیدن به هدف مرداد ۱۴۰۱ به امید خدا، تیکر رسیدن به وزن دلخواه
یاخداااا. چندتا خط داره این مردک

 نکنه درامدی داره  از این عکساا واسش؟؟😅. که اینقدر خرج سیمکارتاش میکنه🤨

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
تشکر از راهنمایی پس چرا من اینطوری برداشت میکردم یا منهای 200 میکنیم و هر روز همینه   یا منها ...

اره عزیزم روزه بگیری بهتره. فقط چون روزگار طولانیه و تا افطار اب نخوری خوب نیست.معدت خشک میشه یبوست میشی.پوستتم خشک میشه.

ولی خب اگه میتونی روزه بگیر و تا 500 پر کن با منهای 100.

یا

تا700 پر کن با منهای 200.


سلام گلم... افرین مهدیسس ،،  امروز ناخنک کاری نداشتی 🤏🤏🤏🤏🤏 🧿🧿🧿🧿🧿🧿 اسپند دو ...

😍😍😍😍😍وااااایی سمیه چقدر تو مهربونی آخه عزیز دلم🌸

مرسی ❤️ 

امیدوارم 99.9.9 بهترین اتفاق برای همه و خودم بیفته 😍🤲. گروه سبز هستم 😉     وزن شروع:56  وزن اکنون :52  وزن هدف:50💪.  قد:160
شاااااید. تو یه تاپیک میگفتن عکسار میذاره تو سایت صیغه یابی و اینا😲😲😲

خداییش چقدر بیکار و ألاف هس🤦‍♀️

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
😍😍😍😍😍وااااایی سمیه چقدر تو مهربونی آخه عزیز دلم🌸 مرسی ❤️ 

💚💚💚💚💚

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش