2777
2789

فروشنده اشتباهی ۵۰ تومان از کارت کشید....مطمینم اشتباه کرده و تخفیف نبوده

 فردا برم بقیه اش رو بدم؟ عذاب وجدان گرفتم...یا نه؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره برو بده

 اسرار ازل را نه تو دانی و نه من                                 وین حرف معما نه تو خوانی و نه من                       هست از پس پرده گفتگوی من و تو                            چون پرده برافتد ، نه تو مانی و نه من                            📖 #ترانه_های_خیام                                              ✍🏻#صادق_هدایت

دو تا احتمال داره یا حواسش نبوده به شما قیمت رو اشتباه گفته یا اشتباه کارت کشیده

شما هروقت مسیرت افتاد برو 


خیلی دوست دارم آدمایی که بهم انرژی منفی میدن رو از زندگیم پرت کنم بیرون اما صد حیف که نمیشه...

پنج تومن که چیزی نیس بزار بحساب تخفیف بیخیال

فرشته کوچولوی من  عزیزتر از جانم منو ببخش که به خاطر خودخواهی های خودم وچشیدن طعم مادری تورا به این دنیای پست وکثیف ونالایق بدنیا می آورم منو ببخش ! آخه به بودنت احتیاج داشتم مامان بشه فدای تک تک تار و پودت   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز