2789

امروز وقت دکتر دارم برای مشورت جراحی شکم. هنوز نرفته دارم از استرس میمیرم. وای خدا کنه به خاطر قیافم و شکمم تو دلشون بهم نخندن. وای یعنی چی میشه؟ 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جراحی شکم برا چی؟ چرا باید بهت بخندن؟ هر کی برا قیافه ی کسی میخنده داره شعور پایین خودشو نشون میده

مگه صورتت چشه؟

خدا جونم من پول نمیخوام، آرامش میخوام، میدونم باعث و بانی ب هم خوردن آرامشم خودمم، میدونم تو خیلی خواستی جلومو بگیری و من هی اصرار کردم، ولی تو بزرگی، خدایی، ببخش و کمکم کن. یه صلوات برای آرامش داشتنم میفرستید؟

نمیخندن به ارادت و تصمیمت افتخار میکنن که به فکر زیباییت بودی برو باربی برگرد منتظرتیم ✌❤

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))


اگر خندیدن هم مشکل از بیشعوری# اوناست جانم

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز