2777
2789
عنوان

فاااااطیییی بیا وحشی قطع دسترسی شد😂

| مشاهده متن کامل بحث + 819 بازدید | 74 پست
ی کاربر هست اسمش پی پیه😐 ی کاربرم بدبخته😐 اون که اسممش می پیه بلانسبتش واقعا پی پیه مگه یا اون ...


وا حالا چرا بمن میگی مگه من اصلا میشناسمش😐😐

درضمن اون کاربر که اسمش ری.....قوعه هم ری....قو نیست

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی کاربر هست اسمش پی پیه😐 ی کاربرم بدبخته😐 اون که اسممش می پیه بلانسبتش واقعا پی پیه مگه یا اون ...

خخخخخخ 

کاربر پیپی میگفت شانسی این اسم زدم دیگه نشده عوض کنم😁

تماشای غریبه شدن کسی ک زمانی عزیزترینت بوده زیادی غم انگیزه ):

جالبه وقتی از نی نی یار علت تعطیل شدن تاپیکتو میپرسی فقط یه کلام میگه : قوانین سایت.

بدون اینکه حتی متن تاپیکتو خونده باشن .والا هیچ جا ندیدم با این شدت و سرعت بی اعصابی و مشکلات خانوادگیشونو سر کاربرا خالی کنن

طول میکشه تا بفهمی دوس داشتنِ آدما دست خودشون نیست ، دست هورموناشونه =)
وا حالا چرا بمن میگی مگه من اصلا میشناسمش😐😐 درضمن اون کاربر که اسمش ریقوعه هم ریقو نیست

دارم میمیرم از خنده 😂😂😂😂 یواش تر تو رو خدا الان شوهرم با بالش میکوبه تو سرم

استیکر گل و قلب و و این چیزا جمله قشنگ کن نیست مهربون نشونتون نمیره نذارید الکی          

دیدم بیخوابی به سرم زده گفتم ارشادتون کنم  

ننه از گیس سفیدم خجالت نکشیدین؟!  جدا خودداری میکنم چشم  
دارم میمیرم از خنده 😂😂😂😂 یواش تر تو رو خدا الان شوهرم با بالش میکوبه تو سرم


والا بقران گرفتار شدیم از دست این کاربریاتون😂😂

یکی اسمش شربت اکسپکتورانت بود من همیشه صداش میکردم خلط آور😂😂😂

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

کاربر خوبی بود، فک نکنم کسی گزارش زده باشه، خود نی نی یار میترکوند

شاهد تقابل دارودسته اپستین با شکمهای سیر از گوشت کودکان با پاکان عالم با زبان روزه و شکمهای گرسنه هستیم. رهبر با حدود ۹۰ سال سن و داشتن بیماری سرطان، عمرش امروز و فردایی بود، حیف بود با بیماری و در بستر رحلت کنن، رهبر عین جدش امام حسین(ع) هرگز تسلیم نشد و عین جدش شهید شد، اسمشون در تاریخ خواهد درخشید❤️ روشنفکرنماها معتقدن امر به معروف یعنی فضولی! ولی خودشون صبح تا شب در حال تلاشن که دیگران رو به کاری که از نظر اونها درسته هدایت کنن و در پی آزاد کردن نادانها هستن 👈 خدایا هزاران بار شکرت

استیکر گل و قلب و و این چیزا جمله قشنگ کن نیست مهربون نشونتون نمیره نذارید الکی     &n ...

ها دَییقن...

یارو میگه عوضیه بی مزه ی خاله زنکه بی خاصیته فلااااان

بعد این استیکر بوسو مییذاره میگه شوخی کردم گلم ناراحت نشی  فان# بود 😐

من اگه بدونم این فانو کی یادشون داد......

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
چی شده توروخدا  من رفتم حموم دیدم همه چی ترکیده 😱😱

تو حموم زیر پاتو نگا نکردی پاتو گذاشتی روش ترکید  

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
والا بقران گرفتار شدیم از دیت این کاربریاتون😂😂 یکی اسمش شربت اکسپکتورانت بود من همیشه صداش میکردم ...

وای 😣😣😣 این از همه بدتر بوده که🙄🙄🙄🙄یعنی تو کف کاربریاشونم😎😎😎😎

ها دَییقن... یارو میگه عوضیه بی مزه ی خاله زنکه بی خاصیته فلااااان بعد این استیکر بوسو مییذاره میگ ...

خخخ

حالا خوبه بعضیا در اون حد شعورشون میرسه یه گل بفرستن، بعضیای دیگه اون یه ذره شعورم ندارن.😁😁😁😁😁😁

شاهد تقابل دارودسته اپستین با شکمهای سیر از گوشت کودکان با پاکان عالم با زبان روزه و شکمهای گرسنه هستیم. رهبر با حدود ۹۰ سال سن و داشتن بیماری سرطان، عمرش امروز و فردایی بود، حیف بود با بیماری و در بستر رحلت کنن، رهبر عین جدش امام حسین(ع) هرگز تسلیم نشد و عین جدش شهید شد، اسمشون در تاریخ خواهد درخشید❤️ روشنفکرنماها معتقدن امر به معروف یعنی فضولی! ولی خودشون صبح تا شب در حال تلاشن که دیگران رو به کاری که از نظر اونها درسته هدایت کنن و در پی آزاد کردن نادانها هستن 👈 خدایا هزاران بار شکرت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز