2777
2789
عنوان

دلدادگان😎😎😎

| مشاهده متن کامل بحث + 824 بازدید | 55 پست
خب اون فکرش اینه مالک باعث مرگ شوهرش پسرش سوختن صورت خودش وخواهرش بوده واقعا اینا چیزای کمی نیست زند ...

 فرزانه خیلی مقصر نیست چون همه ماجرا رو نمیدونه . از همه عوضی تر و بدجنس تر به نظرم نادره . چون خیلی خودخواه بود و فقط به خودش و عشقش فکر میکرد و به قیمت اینکه دستگیر نشه گذاشت برادرش و زن برادرش و بچه ی خودش تو آتیش بسوزن . و اونوقت خودش آتیش رو راه انداخت تا فرار کنه بعد تو نامش به فرزانه میگه مالک مارو بدبخت کرد و به دروغ به فرزانه میگه من تورو باعشق به دست اوردم نه نامردی . مایی که سریالو دیدیم میدونیم مالک و مرضیه تقصیری نداشتن و به نظرم فرزانه هیچ حقی برای انتقام گرفتن نداره .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


توجه کردین توفیلمای ایرانی زنای چادری خیلی خوب ومثبت وبی عیبن انگارمعصومن ولی همیشه اون نقش منفیه رو یه زن مانتویی بازی میکنه یعنی امکان نداره تویه فیلم ایرانی یه زن چادری بدباشه ها پاک وطاهربدون هیچ خباثت وحسادتی میمیره هم براشوهرش ازگلم کمتربهش نمیگه 

از کجا میدونی هاتف و حامد ميميرن

کارگردان سریال یه عکس از اتمام کار بازیگر هاتف گذاشته بود لباسش خونی بود احتمالا یکی میکشتش برای نجات امیر . تو تبلیغای سریال هم همه سیاه پوشیده بودن و امیر هم سر قبر بود پس حتما حامد مرده و مالک سر قبر میگفت منتظر عدالت میمونم و افسانه میگفت حستون یه چیزی شبیه حس انتقامه . امیر و ارغوانم مطمئنم که نمیمیرن 

توجه کردین توفیلمای ایرانی زنای چادری خیلی خوب ومثبت وبی عیبن انگارمعصومن ولی همیشه اون نقش منفیه رو ...

آره دیگه باید مغز مردمو شستشو بدن یه جوری...

وَمَا أَرْس‍َلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهًٔ لَّلْعَالَمِینَ / ما تورا جز برای رحمت جهانیان نفرستادیم
آره ولی خب چون زیاد خبرنداره حق داره فکرانتقام توسرش باشه

ولی سریالش خیلی بد تموم میشه نویسندش به طرز بارزی طرف فرزانه و نادر بوده فرزانه خانواده مرضیه رو از هم میپاشونه و بچشون رو میکشه  اونوقت پسر خودش هیچ بلایی سرش نمیاد خیلی نامردیه 

آره دیگه باید مغز مردمو شستشو بدن یه جوری...

ستایش چادری کیمیا چادری اون زنه توفیلم نمیدونم چی چادری 😂هرکیم چادری نبوده میشه دیگه اگه بخواد تومدار مثبت قراربگیره یکی ازالزاماتش چادره وگرنه زنه خبیث میشه

ایییی اسم تراوش نیار.همش ترشح اونم از نوع واژن تو ذهنم تداعی میشع🙈🙈🙈😟😟😟😟😟😟😟

😁😁😁عاقا حالا اونم به یادت بیاد مگه چیز بدیه!

واسه سلامتیمون واجبه 😉

وَمَا أَرْس‍َلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهًٔ لَّلْعَالَمِینَ / ما تورا جز برای رحمت جهانیان نفرستادیم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز