2777
2789

خیلی ازتون دلخورم وقتی یه خانمی یا یه مامانی سوال داره یکیتون کمک نمکنید ولی وقتی تاپیک عکس یا خیانت باشه همه میرن اونجا این چ وضعشه اخه چرا ما آدما اینجوری هستیم هیچ وقت به هم نوع خودمون کمک نمیکنم چ قدر ماما تاپیک میزنن دریغ یه جواب همه میرن تاپیکای خیانت عکس واقعا که خانما

میشه برای سلامتی دخترم کوچولم  یه صلوات مهمونش کنید  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اگه چیزی بدونم دریع نمیکنم و اگه تو سایت باشم

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

راست میگی بخدا الان من تاپیک زدم هیشکی جواب نداد هیشکیییی

آقا امام زمان عج برا سلامتی شما قرآن میخونم شما هم  درپیشگاه حق برا سلامتی فرزندم دعا کنید به موقع وسالم بدنیا بیاد. قطعا فرزندی که دعای ولی  عصر عج همراهشه هم سالمه هم زیبا.نینی سایتیای عزیز محتاج دعاتونم. 

اره واقعا منم موافقم همش واسه عکس و خواهر شوهر و مادر شوهر میرین😁

هیچوقت وسط خوشحالیات سر تو بالا بردی بگی خدایا شکرت😊اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم..خدایا صلاح کار منو بهتر میدونی پس راضیم به رضای تو خدایا

قانون_ني.ني.سايت#  

خاله_زنك_بازي😏#  

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  
من اگه چیزی بدونم دریع نمیکنم و اگه تو سایت باشم

بیا تاپیک اخرم خانومی

آقا امام زمان عج برا سلامتی شما قرآن میخونم شما هم  درپیشگاه حق برا سلامتی فرزندم دعا کنید به موقع وسالم بدنیا بیاد. قطعا فرزندی که دعای ولی  عصر عج همراهشه هم سالمه هم زیبا.نینی سایتیای عزیز محتاج دعاتونم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز