2777
2789
عنوان

برادرشوهرم و زن دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 80539 بازدید | 352 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من که هر موردی اینجوری دیدم خوشبخت نشدن، یکی از اقواممون تو عقد شوهرش فوت کرد و با بردر شوهردوسال کوچکتر از خوش ازدواج کرد البته به اصرار مادرشوهر اینا که خونه به نامش کرده بودن و از دست ندن، خلاصه زندگیش با برادر شوهره خوبم بود دوتا پسر آورد ولی یهویی فهمید پسره رفته زن گرفته زنشم حامله است، حالا از هم جدا شدن پسر بزرگش رفته با باباش و کوچکه رو قیمش شد و آورد پیش خودش. طفلی خیلی اذیت شد تو زندگیش.

یه بارداری پوچ و سقط از سرم گذشت؛ و دوباره یه سقط خودبه خودی، دعا کنید منم لایق مادر شدن باشم...
بفرما مكافات خونه تو همين دنياس😔

دقیقا 

ببخش سرتو درداوردم عزیزم

میشه برام صلوات بفرستید که بتونم مرکز توانبخشی خودم رو تاسیس کنم دعای نی نی سایتا همیشه حاجتمو داده😘😍 
حرف مادرشوهر که قبول نیست . مادرشوهر من الان فکر می کنه عالم آدم می خوان دخترشان رو به پسراش قالب کن ...


وای عین مادرشوهر من که فکر میکنه همه دخترای فامیل دوست دارن زن پسراش بشن پسراشم هیچ تهوه ای نیستن.. انقدلجم میگیره.. فهمیدم تنها من نیستم با این قضیه

میشه یه صلوات برای رفع گرفتاری ام بفرستید
خوردن مال یتیم خیلی خیلیییی سنگینه مجازاتش

اره تازه اطرافیان میگن هنوز مونده تا پس بده اما خدا شاهده ما راضی نیستم تو چشم بچه هاش خار بره هر چی خدا میتواد سرش بیاره سر خوده عموی شوهرم و مادرشوهرم بیاره بچه هاش نه که مقصر نبودن اما اونقدم گناهی نداشتن

میشه برام صلوات بفرستید که بتونم مرکز توانبخشی خودم رو تاسیس کنم دعای نی نی سایتا همیشه حاجتمو داده😘😍 

منم عموم وقتی فوت کرد زنش فقط۱۷ سالش بود یه بچه ۶ ماهه داشتن دوتا عموهام مجرد بودن یکیشون زن عموم رو گرفت فقط واسه اینکه زن داداشش دست غریبه نیوفته و برادر زادش اواره نمونه عموم پسر داداششو حتی از بچه خودش بیشتر دوست داره خرج دوا درمونشم خودش میده چونکه پسر عموم مادر زادی بیماری لب شکنی داشت خلاصه الان خداروشکر خوشبختن اما واقعا روزای دردناکی بود و خدا میدونه عموم چه عذابی کشیده خدا خودش هواشونو واقعا داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چطورره☺️

selo | 15 ثانیه پیش

نذری امروز من

zby768 | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز