2789

امروز یه تاپیک دیگه هم در این مورد زدم..😔 خسته شدم از خونه موندن..کاش از اول میرفتم پرستاری یا تربیت معلم لااقل کار داشتیم ولی حالا با یه یچه کوچیک بیکار و افسرده🙁

فقط با تو عشقم میتونم آروم شم ...بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم...رو هر کی به جز تو چشامو میبندم...تو رو میبینم تو آیندم

خوب بابچه که نمیشه سرکار رفت!!!!!!

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب بابچه که نمیشه سرکار رفت!!!!!!


پس این همه آدم که میرن چه کار میکنن..همه چیز پارتیه

فقط با تو عشقم میتونم آروم شم ...بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم...رو هر کی به جز تو چشامو میبندم...تو رو میبینم تو آیندم
من تا الان سرکارم میخام خونه باشم تا لنگ ظهر بخوابم 


اشتباه میکنی جز افسردگی چیزه دیگه ای نیست

فقط با تو عشقم میتونم آروم شم ...بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم...رو هر کی به جز تو چشامو میبندم...تو رو میبینم تو آیندم
منم سرکار نمیرم و دارم میپوکم تو خونه ایالا از مهر برم دانشگاه    


ترم چندی؟

فقط با تو عشقم میتونم آروم شم ...بازم مثله هر شب بیا تو آغوشم...رو هر کی به جز تو چشامو میبندم...تو رو میبینم تو آیندم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792