2777
2789
عنوان

من ی غلطی کردم

608 بازدید | 18 پست

ببخشید ک اینو میگم ولی من اوایل قبل رابطه با شوهرم ازون فیلما نگا میکردم فک نمیکردم بد باشه واقعا اما الان فهمیدم خیلی کار زشتیه و خیلی پشیمونم نزدیک ۶ ماهه ترکش کردیم ینی هیچکدوم نگاه نمیکنیم گوشی شوهرمم نوکیا ساده است مطمعنم نگاه نمیکنه یواشکی 


ولی مثلا دوسه روز پبش قبل رابطه گفت فیلم نداری ببینم منم گفتم ن اونم هیچی نگفت 


میترسم باز بگه  اگ گفت چ رفتاری بکنم؟؟



خودم# ‌ پشیمونم سرزنش نکنین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب شاید شوهرت فقط با نگاه کردن به اون فیلم ها از رابطتون لذت میبره اگه این طوری باشه حتما باید بره پیش مشاور جنسی 

من خیلی خوشبختم از وقتی که یاد گرفتم هر چیزی در درونم هست را نشان دهم. من تمام احساساتم را دوست دارم و اطرافیانم را نسبت به آنهاآگاه میکنم.احساسات عزیزم بازی قایم باشک ما تمام شد.ترس عزیزم مرسی که مرا یاری میکنی خشم مهربانم مرسی که هستی ناراحتی عزیزم چه خوب که هستی دل شکستگی باشکوهم چه خوب که منفی های زندگیم را بهم نشان میدهی. شادی ' خوشحالی `دل خوشی `نفرت `و........
خوب شاید شوهرت فقط با نگاه کردن به اون فیلم ها از رابطتون لذت میبره اگه این طوری باشه حتما باید بره ...

اره

آقا امام زمان عج برا سلامتی شما قرآن میخونم شما هم  درپیشگاه حق برا سلامتی فرزندم دعا کنید به موقع وسالم بدنیا بیاد. قطعا فرزندی که دعای ولی  عصر عج همراهشه هم سالمه هم زیبا.نینی سایتیای عزیز محتاج دعاتونم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز