2789
خب بودجه اختصاص بدن مثلا چکارش میشه کرد?حوادث و تحولات طبیعی زمین مگه قابل جلوگیری یا پیش گیریه?

مثلا تغييرات دماي دهانه رو ميتونن متوجه بشن ك اگه دما از ي حدي بيشتر بشه احتمال خطر بدن و يا دوربينايي ك از فعل و انفعلاتش شبانه روز تصويربرداري كنه و خيلي كاراي ديگه ك تخصصي تره و احتمال پيش بيني رو افزايش ميده.. نه راه پيشگيري نداره فقط ميتونن با پيش بيني مناسب آسيبهاي احتمالي رو كاهش بدن مثلا تخليه منازل مسكوني تا ي شعاع خاص وووو

اين كاربري و توي روزاي سخت زندگيم ساختم، الان ك بعداز ٢ سال ازاد شد و دوباره ياد اون روزا افتادم فقط ي چيزي توي ذهنم اومد كه هيچ چيز ارزش ناراحتي و نداره من واااقعا حس و حال اون روزام و فراموش كردم و الان يه شدت خوشحالم كه دعاهام و خدا مستجاب نكرد، خدايا شكرت
طلا# شده ۳۵۲ 😬 با این وضعیت من یکی منتظر اتشفشانم فقط

دماوندددد بيااا من و بخور😐😐😐😐😐

اين كاربري و توي روزاي سخت زندگيم ساختم، الان ك بعداز ٢ سال ازاد شد و دوباره ياد اون روزا افتادم فقط ي چيزي توي ذهنم اومد كه هيچ چيز ارزش ناراحتي و نداره من واااقعا حس و حال اون روزام و فراموش كردم و الان يه شدت خوشحالم كه دعاهام و خدا مستجاب نكرد، خدايا شكرت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طلا سکه همه ش میاد پایین ,همیشه وقتی وضعیت یه مملکت با وخامت اوج میگیره و همه چیز یهو میره بالا و شرایط بد میشه یه دفعه هم سقوط میکنه و شرایط عوض میشه. این اصل و قانونشه مگه دیگه تهش کجاست چقدر دیگه بخواد گرون بشه همه چیز که در وسع مردم نباشه و غیر منطقی باشه. منتظر باشین چون یهو همش میاد پایین

تمام دنیا یه طرف دختر یکی یدونه م هم یه طرف 💗👼💗
طلا سکه همه ش میاد پایین ,همیشه وقتی وضعیت یه مملکت با وخامت اوج میگیره و همه چیز یهو میره بالا و شر ...

پس چرا ونزوئلا هیچ وقت از بحران خارج نشد؟

به خاک سیاه نشستن همه

ما یک مشت خاطره‌ایم.. هر کدوم برای کسی تلخیم
پس چرا ونزوئلا هیچ وقت از بحران خارج نشد؟ به خاک سیاه نشستن همه


ونزوئلا رو با ایران مقایسه نکن,نمیخوام بحث سیاسی کنم نی نی یار اخطار میده, ولی بلاخره یه روز که دیر نیست دور از چشم مردم توافقات و مذاکرات پنهانی صورت میگیره.

تمام دنیا یه طرف دختر یکی یدونه م هم یه طرف 💗👼💗
فعلا که امنه.اگه روسیه حمله کنه بهمون اونوقت دیگه امن نیست😂😂

بابا خوبه که جزو روسیه میشید خارجکی میشید

دوست عزیز من خدا الهی هر چی که میخوای بهت بده واسه منم دعا کن ☺️😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز