2789
عنوان

ینی دست روم بلند کرده؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 737 بازدید | 53 پست
باهوشیا 😄 کامنتش کژتابی داشت  آفرین به تو  باهوش کی بودی تو؟

ینی الان واجد شرایطم فرار کنم ازین کشور؟

فرار_مغزها# 😂😂😂

دل مرنجان که ز هر دل به خـدا راهی هست🍁🍁هر که را هیچ به کف نیست، به دل آهی هست...😊💔

از همین چیزا شروع میشه پس فردا به جای صندلی با لگد به خودت میزنه... شوهر منم اولش میزد وسایل میشکوند بعدشم دو ساعت گریه و معذرت خواهی که ببخشید دست خودم نبود الان کار به جایی رسیده کتک میزنه بعد میگه خوب کردم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا به دلت روشنی بده و شوهرتو اروم کنه ....مگه چن سالشه شوهرت ....تحصیلاتتون چقده

بی سوادیم شوهرم ۵۰ سالشه




شوخی کردم شوهرم ۳۳ مهندس عمران

خودم ۲۸ لیسانس کامپیوتر دارم خانه دارم 

بیشتر بحث تموم فقط بخاطر اینه که من سیاست زنونه ندارم اینو خودم خوب میدونم 

ینی الان واجد شرایطم فرار کنم ازین کشور؟ فرار_مغزها# 😂😂😂

اقتصاد کشورو ٢ روز بدن دست شما جوونا درستش کنید 😂👌

ولله اینجا همه فقط حرف میزنن، کسی ندیدم به جزئیات اهمیت بده 

به بعضیام باس گفت : خز شدی.... از بس همه داشتنت😏
بی سوادیم شوهرم ۵۰ سالشه شوخی کردم شوهرم ۳۳ مهندس عمران خودم ۲۸ لیسانس کامپیوتر دارم خانه ...

هم دیگه رو بی نهایت دوست داریم ولی گاهی اوقات دعوا هم داریم اگه خیلی عصبی بشه میزنه متاسفانه با این حال هیچ وقت قهر نکردیم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز