عشقم بعد ۴ سال رابطه ، رفته با یکی دیگه نامزد کرده
دارم دق میکنم💔
حتی خودمم حس میکنم که کللللل روز فیسم این شکلی☹️ هست
رابطمون خیییلی قشنگ بود عین این زوجای اینستایی
هم دوسش داشتم، هم متعهدش بودم ، هم بعد اینهمه سال هنو واسه تک تک دیتامون ذوق داشتم، هم پایه ش بودم، هم بفکرش بودم ، هم ب خرفاش گوش میدادم به رد فلگلش اهمیت میدادم، صدمو گذاشتم واقعا
دیگه یه مرد چی میخاد از شریک زندگیش مگه؟🫠
از صبح سر شیفت به زور جلوی اشکامو گرفتم🥲
خیلی حالم بده خییییییلی💔💔💔💔💔💔💔