2777
2789
عنوان

اسم محمد چطوره بنظرتون

| مشاهده متن کامل بحث + 871 بازدید | 138 پست
اره بخدا دوست داری عکسشم میزارم

🤣🤣

چی بگموالا

چای احمد و شهرزادم داریم

حتی رب و آبلیمو مجید

برنج مژده و محسن


یچیز عادیه

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

🤣🤣چی بگموالاچای احمد و شهرزادم داریمحتی رب و آبلیمو مجیدبرنج مژده و محسنیچیز عادیه

اره

و کشک کامبیز 😂🤣🤣

از ما هیچ چیز باقی نمیماند جز خاطراتی که درآن دلیل حال خوب آدمی بوده ایم!🌱🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره و کشک کامبیز 😂🤣🤣

کشک سمیه

سس مایه ماکارانی بهروز

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

عزیزم یکی چیزی بهت میگم

برای اسم همون چیزی که به دلت هست بذار

مامانم همیشه میگه قبل به دنیا اومدن اسم نظر سنجی نکنید چون هزار تا سلیقه و حرف میاد توش و ازون اسم زده میشید بذارید اسم رو دیگه روش وقتی به دنیا اومد اعلام کنید

چون حالا اسم صاحب داره

و کسی چیزی نمیگه از سلیقه اش

این نظر اونه ولی کلا هر چی به دل خودت هست بذار


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترشحات زیاد

mahy315 | 50 ثانیه پیش

نوسانات خلقی

fgju7jr4 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز