2789
عنوان

راه آمدن از ماست

| مشاهده متن کامل بحث + 2738 بازدید | 672 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیاین روزی ۱زیارت عاشورا بخونیم به نیت تعجیل در فرج امام زمان جان و دعای فرج و ۴۰ مرتبه اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب سلام الله علیها

هرکس انجام میده لایک کنه،هرکس ۴۰ روز انجام بده حداقل

انشالله که امام زمان هرچه زودتر تشریف بیارن و ما ها بر اعتقادمون به ایشون پایبند بمونیم❤️

دعـاے فـرج بہ عشـق آقـا صاحبالزمان :)🌸..


اَکثِروا الدُّعاءَ بِتَعجیل الفَرَجِ فَاِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُم.


برای تعجیل در ظهور من زیاد دعا کنید که خود فَرَج و نجات شماست


(کمال الدین، جلد دوم، صفحه ۴۸۵)


گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

🌹🌹🌹🌹

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ.    خدایا شکرت بابت تمام هدایایی که به من عطا فرمودی زهرا 👩🏻😌🌹

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ❤️

معاویه توسط مامورینش به بچه ها بزغاله هایی میداد و این مامورین به بچه ها میگفتن اینها از طرف معاویس یکم که بچه ها با این بزغاله ها انس میگرفتن مأمورانش رو میفرستاد ازشون میدزدید و میگفتن این کار علیه و این بچه ها اینطوری با امام دشمن شدن و رفتن در لشکر معاویه و با امام جنگیدن ...یروزی وسط جنگ با معاویه یه عده منافق امام رو مجبور کردن که ماجرای حکمیت و مذاکره رو بپذیره و بعد گفتن تقصیر امام بوده و مردم باهاش دشمن شدن و بالاخره یک یه.ودی زاده شهیدش کرد یروزی امام حسن رو با وعده ی پول به بزرگان تنها گذاشتن و مجبور به صلح کردن بعد باهاش دشمن شدن و بالاخره شهیدش کردن یروزی امام حسین رو دعوت کردن بعد بزرگان با وعده ی پول وحکومت مردم رو متقاعد کردن که جلوی امام بایستن و امام رو که حاضر به بیعت با یزید نبود رو شهیدش کردن و دارو دسته ی یزید خوشحالی کردن و جشن گرفتن ...دنیا به همون خائنین و هلهله کننده ها و قاتلین امام وفا نکرد و این شادی هاشون دوام نداشت و زودتر از اونچه که فکرش رو میکردن همشون در پیشگاه خدا برای پاسخگویی حاضر شدن..امامها و یارانشون شهید شدن تا مردم بیدار بشن و یزیدیان که ارزوشون از بین بردن اسلام واقعی بود باقی نمونن.... سوال اصلی اینه درحال حاضر آیا واقعا مردم بیدار خواهند شد یا باز هم براحتی توسط شیاطین و ایادیشون فریب خواهند خورد

بر پا شده حسینیه گریه ها بیا

بر روی چشم های تر از اشک ما بیا...


شال عزای تو به عزایم نشانده است

وقت عزای مان شده صاحب عزا بیا...

#سلامحضرتعشق

#امام_زمان


اَلسّلامُ عَلی الحُسَین وَ عَلی علی اِبن الحُسَین

وَ عَلی اَولاد الحُسَین وَ عَلی اَصحاب الحُسَین

شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

الإمام الرضا عليه السلام ـ في صِفَةِ الإِمامِ ـ : الإِمامُ الأَنيسُ الرَّفيقُ ، وَالوالِدُ الشَّفيقُ ، وَالأَخُ الشَّقيقُ ، وَالاُمُّ البَرَّةُ بِالوَلَدِ الصَّغيرِ .



امام رضا عليه السلام ـ در تعريف «امام» ـ : امام ، همدم و رفيق است و پدر مهربان ؛ و برادرِ همسان است و مادر نيكوكار به فرزند كوچكش .





اگر تمام عالم را جستوجو کنی، دوستی همچون امام عصر علیه السلام نمییابی که:




هرچند به یادش نباشی، تو را از یاد نبرد؛




هرچند او را رها کنی، تو را رها نکند؛




هرچند بر او جفا کنی، از عطا دریغ نورزد؛




هرچند در حقّش دعا نکنی، به درگاه خداوند برایت دعا کند؛



هرچند از او گریزان باشی؛ از تو روی برنگرداند؛




هرچند موجبات رنجش او را فراهم کنی، رنجوری تو را برنتابد؛




هرچند به او سربلندی نیفزایی، او سبب افتخار و بزرگی تو باشد؛




اگر از حال او بیخبر باشی، از احوال تو بیخبر نماند؛




اگر تو حضور او را درک نکنی، همیشه و هرجا همراه تو باشد؛




اگر از ارتباط با وی خودداری کنی، خود به تو پیغام دهد؛




اگر از او دفاع نکنی، تو را بیپناه مگذارد؛




اگر هزاران مرتبه قلبش را شکسته باشی، باز عذرت را بپذیرد؛




اگر بارهای زیادی نقض میثاق کرده باشی، راه بازگشت به سوی تو نبندد؛




اگر تو او را دوست نداری، او تو را دوست داشته باشد؛




اگر تو امانتداری شایسته برایش نباشی، او امین و رازنگهدار تو باشد؛




اگر تو او را یاری نرسانی، او پشتیبان و یاور تو باشد؛




اگر کوچکترین خدمتت را به رُخش کشی، بزرگترین لطفش را به رویت نیاورَد؛




اگر تو حریمش را پاس نداشتی، او تو را حمایت و محاظت کند؛




اگر تو او را طرد کنی، او کهف حصین و پناهگاه امن تو باشد،




اگر سهم او را از مالت نپردازی، باز هم روزی خویش را مدیون او باشی؛




اگر تو فرزندی خطاکار و سربههوا گشتی، او پدری بزرگوار و شفیق باقی بماند؛




اگر تو حقّ برادریاش را ادا نکردی، او همچنان برادری مهربان برای تو باشد؛




اگر تو او را در سختیها تنها گذاشتی، او در تنگناها تو را تنها نمیگذارد و شاید، رهاییبخش تو باشد؛




... و اینها همه درحالی است که هیچ نیازی به تو ندارد و به عکس، تو سراپا نیاز و احتیاج به اویی!




آری، خواننده ی گرامی!




رمز جلب عنایت امام عصر علیه السلام توجّه به وجود مقدّس اوست. میتوان آن حضرت را با « توسّل به ساحت مقدّس معصومین علیهم السلام و خود آن بزرگ» در قلب خویش حاضر دید. اشتباه نکنیم! امام علیه السلام در دوردستها نیست؛ هر لحظه با ماست؛ از رگ گردن به ما نزدیکتر است!



کافیست یک بار بگویی یا صاحب الزمان💜



شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز