2789
عنوان

راه آمدن از ماست

| مشاهده متن کامل بحث + 2738 بازدید | 672 پست

@gole_mohammadi

@miss_starr

@پانتا۷۷

@ماه_شبگرد


به نام خدای مهربون💞


در روایتی از نهج البلاغه آمده :

الدَّاعِي بِلاَ عَمَلٍ كَالرَّامِي بِلاَ وَتَرٍ

👌کسی که دعا میکند اما در جهت دعایش تلاشی نمیکنه، همانند کمانداری است که میخواهد تیراندازی کند اما کمانش زه ندارد.🍃


✨برای رسیدن به قله ظهور؛

فقط توفیق خواستن از خدا کافی نیست،

بلکه باید قطعات پازل رو کنار هم قرار بدیم ؛

و زمینه اش رو خودمون بچینیم و جامعه رو آماده کنیم✨


سلام دوست خوبم خوش آمدید☘️🌹

فرا رسیدن دهه اول محرم رو خدمت شما عزاداران حسینی تسلیت عرض میکنم🖤


اگر دوست داشتید صفحه اول تاپیک و بخونید😘

اللهم عجل لولیک الفرج 🌿

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


امام کاظم (علیهالسلام):

«خوشا به حال شیعه ما...

آنان که در غیبت قائم،

به ریسمان ولایت چنگ زدهاند و از دشمنان ما بیزاری میجویند.»


کمال الدین و تمام النعمه، ج ۲، ص ۳۶۱

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

👌 چه دلیلی بهتر از این


☝️برای اهمیت دعا، همین بس که خداوند در آیه ٧٧ سوره فرقان میفرماید: "بگو که اگر دعای شما (و ناله و زاری و توبه شما) نبود خدا به شما چه توجه و اعتنایی داشت؟ که شما کافران (آیات حق را) تکذیب کردید و به کیفر همیشگی آن گرفتار خواهید شد."


✨و چه دعایی بهتر و برتر از دعا برای فرج.

دعا برای ظهور حضرت مهدی، اظهار محبت قلبی به ایشان است و چون ائمه طاهرین، ما را امر به دعا برای فرج ایشان کردهاند؛ دعا نوعی زنده کردن امر ائمه اطهار هم محسوب میشود.


#وظایف_منتظران

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

⚠️دعا برای تعجیل فرج، نشانه پایداری و ثبات ایمان و دین است؛ زیرا اگر در این امر تردید داشت، برای تحقق یافتن آن تضرع و دعا نمیکرد. همچنین دعا سبب کامل شدن ایمان و ثبوت آن برای انسان میشود، به اینگونه که از فتنههای آخرالزمان نجات مییابد.


👌پس دعا برای آن حضرت سبب آن است که دعا کننده در درجهی امیرالمومنین باشد، چون سبب ثابت ماندن ایمان در زمان غیبت است.

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

#اللهمعجللولیکالفرج

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

#یا_حسین

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

روایت شده است: وقتى امام موسى بن جعفر«علیه السلام» از امام غایب و نعمت باطنى خدا یاد کرد،


فردى پرسید: آیا از امامان کسى غایب میشود؟


فرمود: «نعم یغیبُ عن اَبصارِ النّاس شخصُهُ و لا یَغیبُ عن


قُلوبِ المؤمنین ذِکرُهُ و هو الثّانى عَشر منّا»؛ (۱)


«بلى، شخص او از دیدگاه هاى مردم غایب میشود ؛


ولى یاد او از دلهاى مؤمنان نهان نمیشود


و او دوازدهمین نفر از ما است»




📚 بحارالانوار، ج ۵۱، ص ۱۵۰

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز