2789
عنوان

راه آمدن از ماست

| مشاهده متن کامل بحث + 2738 بازدید | 672 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

🌹 رسول خدا صلیالله علیه و آله فرمودند:


▫️«وقتی در شب معراج خداوند متعال امامان را به من نشان داد، عرض کردم: ای پروردگار! اینان کیانند؟ خداوند فرمودند:




✨«هَؤُلاَءِ اَلْأَئِمَّةُ وَ هَذَا اَلْقَائِمُ مُحَلِّلٌ حَلاَلِي وَ مُحَرِّمٌ حَرَامِي وَ يَنْتَقِمُ مِنْ أَعْدَائِي يَا مُحَمَّدُ أَحْبِبْهُ فَإِنِّي أُحِبُّهُ وَ أُحِبُّ مَنْ يُحِبُّهُ»




✨اینان امامان هستند، و این یک نیز قائم عجلالله فرجه است که حلال کنندهٔ حلال من و حرام دارندهٔ حرام من است، و از دشمنان من انتقام خواهد گرفت؛ ای محمد! صلیالله علیه و آله، او را دوست بدار! که من او را دوست دارم؛ و هرکس را که او را دوست دارد نیز دوست دارم.»




📗کمالالدين و تمام النعمه، ج ۱، ص

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

روایت شده است: وقتى امام موسى بن جعفر«علیه السلام» از امام غایب و نعمت باطنى خدا یاد کرد،


فردى پرسید: آیا از امامان کسى غایب میشود؟


فرمود: «نعم یغیبُ عن اَبصارِ النّاس شخصُهُ و لا یَغیبُ عن


قُلوبِ المؤمنین ذِکرُهُ و هو الثّانى عَشر منّا»؛ (۱)


«بلى، شخص او از دیدگاه هاى مردم غایب میشود ؛


ولى یاد او از دلهاى مؤمنان نهان نمیشود


و او دوازدهمین نفر از ما است»




📚 بحارالانوار، ج ۵۱، ص ۱۵۰

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

🔴 جبران کن


🔵 صاحب مکیال المکارم می گوید :


🔹خدا در قرآن فرموده: هَلْ جَزاء الْاِحْسانِ اِلّا الإحْسانُ فَبِأیِّ آلاء رَبِّکُما تُکَذِّبانِ آیا پاسخ خوبی غیر از خوبی است؟!


🔸ای کسی که از جبران خوبی های مولایت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه عاجز هستی، آیا نمیتوانی ساعتی از ساعات شبانه روزت را که بی اختیار میگذرد به دعا برای او اختصاص دهی؟ همان مولایی که به هر شکلی به تو خوبی کرده و زبان از شمارش و توصیف خوبی های او ناتوان است؟ همين عمر و زندگانی تو که با آن به اهدافت میرسی فقط یک نعمت از نعمت هایی است که خدا به یمن وجود امام زمان روزیات کرده... چقدر جفاکاری!

پس چقدر جفاکاری اگر قلبت از این حرفها تکان نمیخورد و زبانت به دعا برای مولایت باز نمیشود...


📚 مکیال المکارم جلد ۱ صفحه

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

#یا_حسین

غربالگری آخرالزمانیه حواستون باشه کدوم طرف تاریخ ایستادین یه طرف اپستینی های شیطان پرست و صدها سال جنایاتشون و یه طرف شهدای خداپرستی که برای حفظ ایران از تمام هستی شون گذشتن

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها 🤲 🤲 🤲 🤲 🤲

غربالگری آخرالزمانیه حواستون باشه کدوم طرف تاریخ ایستادین یه طرف اپستینی های شیطان پرست و صدها سال جنایاتشون و یه طرف شهدای خداپرستی که برای حفظ ایران از تمام هستی شون گذشتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز