2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نعععععع فک نکنم اون کاربریش ی چی دیگ بود ،😂😂😂😂😂

خب خدا را شکر

کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞

بیشتر غمگین میشم.چون می بینم هواخواهم زیاده، ولی نمی تونم کاری کنم.😅😅( البته که شوخی بود بزرگوار و ...

داداش جدی جدی همه ی حامد ها رو به خودت گرفتیا 😂😂😂

آهسته برانید، شاید که بدانید، در کجا می رانید😐😂☺️

اتفاقا چند تا چند تا میخوان🤣

میخان ولی نمیگیرن😂

شبیه مه شده بودی،نه میشد در آغوشت گرفت و نه آنسوی تورا دید،تنها میشد در تو گم شد که شدم...لطیف و دور گریزی ،مگر خیال منی مربای توتفرنگی من؛ شیرینترین اشتباه زندگیم بودی.مربای توتفرنگی من؛ کاش هیچوقت تموم نمیشدی...‏همه گفتند ك نگاهت تاوان داردمن دیوانه چرا نگاهت کردم:)

اره اره حواسم هست همه رو رصد میکنم این اون نی

خوبه

کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞

نه ربطی نداره دیگه مستدله که حامدا نگیر هستن

همه ی حامدا یه جور نیستن که بزرگوار

برخی حامدا هم شاید باشن که گردن بگیرن.

ولی با این شرایط، فکر نکنم هیچ حامدی جرات گردن گرفتن داشته باشه.🫤

طلا ۲۲ 😅

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز