2777
2789
عنوان

سلام😂

| مشاهده متن کامل بحث + 413 بازدید | 100 پست
همینطوره

باورکن بعضی ادما پیدا میشه که دوست دارن پول بدن تا بخندن

توجه   کاربر اقام ،توجه   با اجازه خانوم بچه های سایت  هرچه بیشتر ادما رو شناختم ،فهمیدم با بعضیا نباید خودت باشی،باید خودش باشیhttps://uploadkon.ir/uploads/0fb801_25hayedeh-bia-bargard-music-irani-com-.mp3

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درسته مثل شما وقتی شادی میخندی هیچ غمی نمیتونه بهت سرایت کنه اگرم بکنه از پیش برمیای 😂خوش خنده

بله بله درسته🤣🐈

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

اره حتمااااااا😂

🧸

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

دو سه ماه پیش چکاب کامل دادم خوب بودم

پس چرا اینجوری میشی؟

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

بله بله درسته🤣🐈

بهترین لذته دنیارو داری شما امیدوارم همیشه حال دلت خوبو خوش باشه یکمم برای ما دعا کن دلت پاکه

توجه   کاربر اقام ،توجه   با اجازه خانوم بچه های سایت  هرچه بیشتر ادما رو شناختم ،فهمیدم با بعضیا نباید خودت باشی،باید خودش باشیhttps://uploadkon.ir/uploads/0fb801_25hayedeh-bia-bargard-music-irani-com-.mp3

بهترین لذته دنیارو داری شما امیدوارم همیشه حال دلت خوبو خوش باشه یکمم برای ما دعا کن دلت پاکه

باشه حتما🧸

ولی در اون حد دل پاکی ندارمااا

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

باورکن بعضی ادما پیدا میشه که دوست دارن پول بدن تا بخندن

من خودمم به ترک رو دیوار میخندم بماند

خیلی خیلی خیلی عصبی بشم میخندم بعد دعوا میکنم

درونگرا.سکوت.مهربون.منطقی.تو نی نی سایت نه طرف حق و میگیرم نه ناحق چون قضاوت کار خداست
باشه حتما🧸ولی در اون حد دل پاکی ندارمااا

حالا سی درصدم باشی کافیه 😂

توجه   کاربر اقام ،توجه   با اجازه خانوم بچه های سایت  هرچه بیشتر ادما رو شناختم ،فهمیدم با بعضیا نباید خودت باشی،باید خودش باشیhttps://uploadkon.ir/uploads/0fb801_25hayedeh-bia-bargard-music-irani-com-.mp3

پس چرا اینجوری میشی؟

نمی دونم دیشب و تب شدید داشتم مال اونه

هفته پیش کلاس فشرده داشتم مال اون

کلا میندازم گردن هرچی بشه

درونگرا.سکوت.مهربون.منطقی.تو نی نی سایت نه طرف حق و میگیرم نه ناحق چون قضاوت کار خداست
من خودمم به ترک رو دیوار میخندم بماندخیلی خیلی خیلی عصبی بشم میخندم بعد دعوا میکنم

درسته وقتی میخندی اول تصمیم گیریت بهتر میشه تا اول دعوا کنی افرین

توجه   کاربر اقام ،توجه   با اجازه خانوم بچه های سایت  هرچه بیشتر ادما رو شناختم ،فهمیدم با بعضیا نباید خودت باشی،باید خودش باشیhttps://uploadkon.ir/uploads/0fb801_25hayedeh-bia-bargard-music-irani-com-.mp3

حالا سی درصدم باشی کافیه 😂

🤣🤣🤣💔

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

🤣🤣🤣💔

خنده رو 😂😂😂

توجه   کاربر اقام ،توجه   با اجازه خانوم بچه های سایت  هرچه بیشتر ادما رو شناختم ،فهمیدم با بعضیا نباید خودت باشی،باید خودش باشیhttps://uploadkon.ir/uploads/0fb801_25hayedeh-bia-bargard-music-irani-com-.mp3

درسته وقتی میخندی اول تصمیم گیریت بهتر میشه تا اول دعوا کنی افرین

کلا تشویق میکنی به خنده

ها

درونگرا.سکوت.مهربون.منطقی.تو نی نی سایت نه طرف حق و میگیرم نه ناحق چون قضاوت کار خداست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز