2777
2789

اون مدل من رو نداشت منم لغو زدم الان 50 تومان ازش کم شده پیام داده که بزن که این حق فلانه و خوردن نداره چیکار کنم ؟

الان که دارم اینو برات می‌نویسم، کاملاً رایگانه، ولی واقعاً نمی‌دونم تا کی رایگان بمونه!
من و دخترم بدون حتی یه ریال هزینه، یه ویزیت آنلاین از متخصص حرفه‌ای گرفتیم. کامل بدنمون رو آنالیز کرد، تک‌تک مشکلات رو گفت و راه‌حل داد.

خودم کمر و گردنم خیلی مشکل داشت، دخترم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت… و باورت میشه؟ همه‌ش رو درست کردیم!

اگه تو یا یکی از عزیزات مشکلات اینجوری دارید، همین الان تا دیر نشده نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص بگیرید.

اینا فکر کنم اگر لغوم بکنی پورسانت رو از غرفه دار میگیرن برای اون هست که این حرف رو زده مگه قبل سفار ...

چرا گرفتم اون مدلی من میخواستم رو با کیفیت نبود گفت پاره ای و مشکل داره دو مدل دیگه هم به دلم نبود منم گفتم لغو میزنم 

نه واسه من نریختن چیزی از غرفه دار کم کردن

اصلا کم نمیکنن.اگه قبل از ارسال لغو کردی که حقت بوده بعداز ارسالم اجازه لغو نمیدن. بهش جواب نده به پشتیبانی پیام بده بگو باحرفاش ناراحتم کرده و دیگه نمیتونم به باسلام اعتماد کنم خرید کنم. بزار پیگیری کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز