2789
😂😂😂😂😂😂😂تو روحت شاید یکیو تو شهر خودت سراخ داشتم 

تبریزم😀😀😀

🩵 پسرم بی صبرانه منتظرم روی ماهتو ببینم خیلی ذوق دارم واسه اومدنت 🩵 👶 یه اردیبهشتی خوش قلب تو دلمه 👶 ۱۴۰۵/۰۲/۱۱ 🩵🩵🩵🩵خوش اومدی پسرررررم 😍😍😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اصلا هرکی دوستی مثل من داره کم نداره غم نداره😆😆

اصلا مودونی دوست هرکسیم نمیشم😂😂

 ترجیح میدم سینگل باشم و به ازدواج فکر کنم  تا اینکه ازدواج کنم و به مجردیم فک کنم  اینو خودم گفتم  دکتر شریعتی امروز کارداشت نیومد  (امضامو خوندین برای حال دلم صلوات میفرستین نفسا قربون دلای پاکتون)  

طرف مثلادوست صمیمیه....گفت لباس میخوام برم جایی....چنددست بردم ....زنگ زده بابه لحنی  میگه اینابه تن زارمیزنه....بجزاینانداری.....هی پشت دستموداغ کنم دیگه بهش خوبی نکنم....

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤
طرف مثلادوست صمیمیه....گفت لباس میخوام برم جایی....چنددست بردم ....زنگ زده بابه لحنی  میگه اینا ...

وای اینجوری که دوست حساب نمیشن فقط میخوان در خدمتشون باشی🙄

وای اینجوری که دوست حساب نمیشن فقط میخوان در خدمتشون باشی🙄

اره بایدتجدیدنظرکنم....خیلی ساده ام

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز