2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دو سال نامزد بودیم .یعنی همون عقد.به سختی میتونستیم رابطه داشته باشیم.شاید پنج باز کلا

رابطه کامل ؟؟مامانت سخت گیر بود یا بقیه خانواده هم اینطوری بودن؟؟

رابطه کامل ؟؟مامانت سخت گیر بود یا بقیه خانواده هم اینطوری بودن؟؟

نه عزیزم سطحی.در مورد کامل که دچار واژینیسموس شدم بعد از ازدواج.چهار سال طول کشید تا خوب شدم.ن فقط مامانم.کسی نبود دیگه من بچه اخر بودم بابامم خدابیامرز کاری نداشت.

نه عزیزم سطحی.در مورد کامل که دچار واژینیسموس شدم بعد از ازدواج.چهار سال طول کشید تا خوب شدم.ن فقط م ...

واقعا سخته ولی من رابطه کامل دارم بازم استرس اینکه یوقتی خدایی نکرده باردار نشم تو عقد 

از کاندوم استفاده کنه همسرت.طبیعی خطرناکه

خوب استفاده میکنه یکم ک انجام میده بعدش دوباره کاندوم اینا ولی گاهی وقتا ک دو راند میره 😅 همون بار اول کاندوم میزاره بار دوم هیچی دیگه

خوب استفاده میکنه یکم ک انجام میده بعدش دوباره کاندوم اینا ولی گاهی وقتا ک دو راند میره 😅 همون بار ...

خب بار دوم هم مجبورش کن بذاره.البته اگر تو خانواده ای هستی که با ابن موضوع که عقدید رابطع دارید،مشکلی ندارن که خب دیگه مهم نیست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز