2777
2789
هرچی نزدیک زایمان میشم استرسم زیادمیشه ازترس😞😞


دکترتون تا الان شما رو معاینه نکردن که نوع زایمان رو براتون مشخص کنن؟

طبق تیکر بارداریتون شما سه هفته دیگه زایمان میکنین.پس تا الان همه چی باید مشخص شده باشه

منم دقیقا عین شما بودم شایدم بدتر.بینهایت از زایمان طبیعی وحشت داشتم.هرشب برام شده بود کابوس.کلی گریه میکردم

تکیه بر لطف خدا دارم و بس...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا من هرکسومیبینم به دلخواه خودش سزمیشه برای همین گفتم انتخابم سزارینه😟😟


بعضی متخصصا هستن که اینکارو انجام میدن.

خودشون تو برگه پذیرش که میبری بیمارستان مشکل (به اصطلاح) رو قید میکنن.وقتی دکتر بنویسه دیگه بیمارستان بررسی نمیکنه و بستری میکنن برا زایمان

البته فقط بیمارستان خصوصی اینجوریه

تکیه بر لطف خدا دارم و بس...

دکترتون تا الان شما رو معاینه نکردن که نوع زایمان رو براتون مشخص کنن؟ طبق تیکر بارداریتون شما سه هف ...

نه فعلا که معاینه نکرده فرداوقت دکتردارم معاینش چجوریه سونومینویسه

نه فعلا که معاینه نکرده فرداوقت دکتردارم معاینش چجوریه سونومینویسه


پس فردا حتما بهشون بگین.

البته خودش باید از قبل بهتون میگفت.

نه عزیزم سونو نیست.با دست معاینه میکنه.با سه انگشت.

سخت نیست اصلا.

تکیه بر لطف خدا دارم و بس...

پس فردا حتما بهشون بگین. البته خودش باید از قبل بهتون میگفت. نه عزیزم سونو نیست.با دست معاینه میکن ...

دکترم اصلا  هیچی نگفته منم اولیمه سردرنمیارم مرسی عزیز جواب دادی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز