2777
2789


پول که باشه، خوشبخت میشی، محترم میشی، خوشحالی، سالم هستی، زیبا میشی و... 

حتی مشاهده شده که عشق رو هم تونستن بخرن. 

پس این فقط یه شعاره و بس. 

زیبایید، اما خالی هستید. برایتان نمی‌شود مُرد.

من میگم.چون حقوقمون زیاد نیست و کلی قسط داریم.یعنی حقوقو که میریزن عملا هیچی دیگه نداریم جز یه مقدار ناچیز که همون روز تموم میشه.ولی اصلا روی زندگیمون تاثیر نذاشته.تازه کلیم مسخره بازی در میاریم و میخندیم.مثلا از صندوق صدقات خونمون قرض میکنیم و وقتی پول اومد دستمون میذاریم سرجاش و کلیم میخندیم به این کارمون.ولی بعضیارو دیدم که پولشون که ته میکشیده دعواهاشون شروع میشه.اابته نمیگم که مهم نیست ولی ضامن خوشبختی من یکی نبوده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعضیاکه نمیدونن چکارش کنن میرن خودشونو شبیه بازیگراخارجی میکنن خدایی نمیترسن۵۰بارعمل زیبایی میکنن

اینجاشو دیگه هر وس صلاح خودشو میدونه😂

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چیشدی❓

mim_min | -4 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز