mmaryammmmmm مدیر عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 13210 عنوان مد جدید | مشاهده متن کامل بحث + 719 بازدید | 37 پست چرا تو مد جدید مچ دست وپا ودکمه ها باز هست، ومانتوهای جلو باز مدشده.اینها ریشه داره، در فرهنگ وفروش زنان در جنگهای قدیم واسارت گرفتن توی آپارات یک کلیپ هست که کامل توضیح داده.خواستم هر کی تونست ببینه وحداقل آگاهانه از این مدها استفاده کنه.التماس دعا اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم. یا غیاث المستغیثین 1404/06/09 | 07:23 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مه_بانو7338 عضویت: 1394/07/19 تعداد پست: 2081 خانواده ها باید نو جوانها و جوان هاشونو اگاه کنن ولی متاسفانه میبینیم که بعضی مادرها از بچه ها شون بدترن فاز روشن فکری برداشتن بدون اگاهی نتیجه اش میشه این
آنا_anna عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 4682 درسته، ولی قوانین طبیعت تغییر نمیکنه، واین مدل لباس پوشیدن ها کم کم داره خواسته ونا خواسته آسیب جدی ... چه اسیبی؟
آشرشته عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 82501 کو مانتو همه شدن پیراهن زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
مااااهک عضویت: 1398/08/09 تعداد پست: 2733 کاش دخترا بفهمن ارزششون خیلی بیشتره،کاش اینجوری خودشون رو به نمایش نمیذاشتن،اخه بعضی تیپها آدم میبینه خیلی بده،حیف دخترامون........
گلگلی29 عضویت: 1399/05/21 تعداد پست: 7387 بلوز و شلوار و شومیز دامن الان مده و نوجوان ها ک کلا کراپ و نیم تنه با چند لایه زنجیر تو گردن
mmaryammmmmm مدیر استارتر عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 13210 چه اسیبی؟ نگاه نامحرمان اثر بدی میگذاره ولذت محرم را کم میکنه.برای همین بیشتر زنان ودختران بارها میگن چرا با وجود هزاران جور آرایش به چشم نمیام. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم. یا غیاث المستغیثین
mmaryammmmmm مدیر استارتر عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 13210 کاش دخترا بفهمن ارزششون خیلی بیشتره،کاش اینجوری خودشون رو به نمایش نمیذاشتن،اخه بعضی تیپها آدم میبی ... درستهمشکل اینجاست که هیچ سازمانی قبول نمیکنه این فرهنگ سازی ها را مدیریت کنهیا حداقل با آموزش درست طوری بشه انتخاب پوشش آگاهانه بشه نه از ردی چشم وهمچشمی اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم. یا غیاث المستغیثین
مادر۳تاوروجک عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 3207 نگاه نامحرمان اثر بدی میگذاره ولذت محرم را کم میکنه.برای همین بیشتر زنان ودختران بارها میگن چرا با و ... حرفات و قبول ندارمشاید همین حجاب یه دروغ بزرگ باشه که به خوردمون میدنچرا مردا حجاب ندارن چادر سر نمیکنند انسان با انسان مگه چه فرقی داره همیشه به این موضوع فکر میکنم اگه یه جا و مکان دیگه بدنیا میومدیم باز همین افکارو داشتیم
mmaryammmmmm مدیر استارتر عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 13210 بلوز و شلوار و شومیز دامن الان مده و نوجوان ها ک کلا کراپ و نیم تنه با چند لایه زنجیر تو گردن درسته، ودر اصل کسی نمیدونه این مدها ،تجاوز چشمی وجنسی را بیشتر میکنه اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم. یا غیاث المستغیثین
hhvdgjjgfdff عضویت: 1404/01/04 تعداد پست: 10577 جامعه و درستی غلطی این سبک پوششی نمیدونم ولی خیلی وقته اصالت از خانواده ها رفته مشترک مورد نظر از دسترس خارج شد.
elihesab عضویت: 1402/12/21 تعداد پست: 12669 درباره ی تار مو تاپیک بزنیم فورا تعلیق میشیمچطوره که این تاپیکا انقدر پیش میره
elihesab عضویت: 1402/12/21 تعداد پست: 12669 جامعه و درستی غلطی این سبک پوششی نمیدونم ولی خیلی وقته اصالت از خانواده ها رفته چرا ؟چون باب میل شما نیست؟الان ماهایی ک از اول سبک پوششمون این بوده بی اصالتیم؟