2777
2789

یه برنامه غذایی باید بنویسین با غذای سفره، منظورم حالا بیف‌استراگانف نیست. ولی در ۷ وعده غذا و مخلفات بخورین. یعنی چی؟ حتما زیتون باشه، حتما زیتون پرورده باشه، سبزی خوردن باشه، حتما میزان برنج و خورشتتون بیشتر از قبل باشه. حتما تخم مرغ هر روز باشه به نحوی و نوعی، حتما عصرانه باشه، حتما گردو باشه، حتما بیسکوئیت باشه، حتما شیر پر چرب باشه. حتما میوه موز باشه، حتما خرما باشه. حتما ارده شیره باشه. روغن زیتون باشه.

اینا تو همه خونه ها پیدا میشه، لزومی نداره خرید ویژه کنین. همه رو تو میتونین یه کاسه کوچیک بخورین. خرما رو با ارده و کنجد بخورین. رنگینک درست کنین بخورین. همین که نوشتم، ۷ کیلو چاق شدم 🤣🤣🤣🤣😅😅😅

پاشم برم ساک باشگاهم رو جمع کنم فردا گرسنه و تشنه باید برم دمبل بزنم، شکم رو آب کنم. شما هم مارو نگاه کنین و غذا بخورین، ما هم شما و تغذیه تون رو ببینیم شاید حرص خوردیم لاغر شدیم 😅😅😅😅😅

دلا تا کی در این دنیا فریب این و آن بینی/ کمی از چاه ظلمانی برون آ تا جهان بینی .                                                                                مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه برنامه غذایی باید بنویسین با غذای سفره، منظورم حالا بیف‌استراگانف نیست. ولی در ۷ وعده غذا و مخلفا ...

بخدااا من دقیقا همینی که گفتی رو یه مدت امتحان میکردم اصلاااا هیچچچ تاثیری روم نداشت من اصلا چاق نمیشم نمیدونم چرا 🤦🏻‍♀️💔

خخیلییییی میخورم ولی اصلا چاق نمیشمخیلی هم لاغرم خیلی20 سالمه

اعتماد به نفس داشته باش در کل ولی 

باشگاه بدن سازی بری بهت رژیم غذایی میده 

میتونی دکتر تغذیه هم بری شایدم ویتامین های بدنت کم باشه آزمایش بده 



اعتماد به نفس داشته باش در کل ولی باشگاه بدن سازی بری بهت رژیم غذایی میده میتونی دکتر تغذیه هم بری ش ...

ازمایش دادم هیچی کم نبود گفت همه چی اوکیه

دیگه ایشالا باشگاه رو شروع کنم بلکه تاثیری داشته باشه🥲❤️‍🩹

بخدااا من دقیقا همینی که گفتی رو یه مدت امتحان میکردم اصلاااا هیچچچ تاثیری روم نداشت من اصلا چاق نمی ...

طفلکم

ماشاالله به قد و بالاتون عزیزم

راست میگین، لاغر مفرط هم بده. خیلیا قرصهای گین آپ و انواع قرصهای چاقی مصرف میکنن. من اصلا توصیه نمیکنم. اگه آزمایش دادین و همه چیز عالی بوده، غیر دکتر تغذیه چیزی نمیمونه، اونم میخواد بگه زیادتر و در چندین وعده بخور که قبلا امتحان کردین. قرص سیپروهپتادین هم برای چاقی خوبه. این لااقل داروخانه ای و پزشکی هست. یه تحقیقی درموردش بکنین، ولی لعنتی خواب آوره.

منم مثل شما لاغر بودم، همه فکر میکردن از گرسنگی اینجوری ام، آدم خجالتش میاد، میفهمم چی میگین. سنم بالا رفته، الان باید نخورم، نمیشه، یک هفته چشمم دنبال آبمیوه صنعتی بود، بخدا اصلا نمیخریم که این شکر رو نخوریم، خودم خریدم، از صبح تا الان یه بطری رو خوردم، تموم شد، دلم خنک شد، الان عذاب وجدان دارم چرا خوردم.

به هرحال که راه همون هست که بهتون گفتم، چندین وعده و غذاهایی که نوشتم.

بعضی ها خمیره شون لاغر هست، خواهر برادرتون والدین و خونواده لاغر نیستن؟ مثلا برادر من برعکس همه ماها لاغر باریک، طفلی اونم میناله از لاغریش، ما مینالیم از شکم پهلو و چاقی.

دلا تا کی در این دنیا فریب این و آن بینی/ کمی از چاه ظلمانی برون آ تا جهان بینی .                                                                                مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز