طفلکم
ماشاالله به قد و بالاتون عزیزم
راست میگین، لاغر مفرط هم بده. خیلیا قرصهای گین آپ و انواع قرصهای چاقی مصرف میکنن. من اصلا توصیه نمیکنم. اگه آزمایش دادین و همه چیز عالی بوده، غیر دکتر تغذیه چیزی نمیمونه، اونم میخواد بگه زیادتر و در چندین وعده بخور که قبلا امتحان کردین. قرص سیپروهپتادین هم برای چاقی خوبه. این لااقل داروخانه ای و پزشکی هست. یه تحقیقی درموردش بکنین، ولی لعنتی خواب آوره.
منم مثل شما لاغر بودم، همه فکر میکردن از گرسنگی اینجوری ام، آدم خجالتش میاد، میفهمم چی میگین. سنم بالا رفته، الان باید نخورم، نمیشه، یک هفته چشمم دنبال آبمیوه صنعتی بود، بخدا اصلا نمیخریم که این شکر رو نخوریم، خودم خریدم، از صبح تا الان یه بطری رو خوردم، تموم شد، دلم خنک شد، الان عذاب وجدان دارم چرا خوردم.
به هرحال که راه همون هست که بهتون گفتم، چندین وعده و غذاهایی که نوشتم.
بعضی ها خمیره شون لاغر هست، خواهر برادرتون والدین و خونواده لاغر نیستن؟ مثلا برادر من برعکس همه ماها لاغر باریک، طفلی اونم میناله از لاغریش، ما مینالیم از شکم پهلو و چاقی.