2777
2789

سلام.  

من چند وقتیه کات کردم و دوسه روز پیش اکسم اومد کلی حرفو کلی التماس ک برگرد و خلاصع منم قبول نکردم بنظرم به هم دیگ نمیاییم و دیگ حالا بازش نمیکنم قضیه رو


اقا دوروز بعده اینکه حرف زدیم ینی امروز اومده تو اینستا استوری از لب گرفتن کارتونی و اهنگ شاد گذاشته با متن(pv:وقتی جدیده از قبلیه خوشگل تره) ک مثلا خوشحاله

در ضمن نمیدونه ک من پیج اینستاشو دارم با فیک چکش کردم


حالا ی بیو میخام بزارم برای تلگرام اینکه(سگ بهش پا نمیده فاز سیگما میگیره  )

بنظرتون خوبه ک بسوزونمش؟

اگ بیو خوب و باادب ولی اینجور تیکه دار دارین لطفا بگین بهم مرشی ک خوندی جیگر

به هیجات نگیرش میخوای بگه سوختی ؟

با این کارت نشون میده تو بد سوختی نه اونو بسوزونی 


قبلا فکر میکردم اسم کاربریم میتونه سلیقه شخصیم باشه و کسی نمیتونه نظر بده ولی متوجه شدم اینجا رنگ اسم کاربریم هم به همه مربوط میشه و سلیقه شخصی یه شوخیه نابخشودنیه 😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش