2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بدتر میشه اسیب میرسه بهش

هآی؛من دِلوینم🌱✨اندکي سن دارم + یاری که با گذشت کلي چالش سه ساله به هم رسیدیم🥹🤌🏻(او نه تنها لب هایم را می خنداند بلکه باعث لبخندِ قلبم هم میشود🫂♥️🔗)درحال حاضر تازه کارم و مشغول به خیاطي✂️دختری با اصالتِ بلوچم🪄علاقه مند به تجربه های جدید و حالِ خوبم🤍بزرگترین قلب مال اونیه که انرژی مثبتش رو به دیگران منتقل کنه✨به امید ساختنِ آینده ای زیباوخوب…

نکنید به مرور رطوبت میشینه رو بردش خراب میشه 

من تو هر تایپکی شرکت میکنم هدف فقط کمک کردنه .من خودم زن دارم دختر دارم و هیچوقت دنبال نوامیس کسی نه بودم و نه هستم چون میدونم تاوان داره این کارها .

من مبگذاشتم. اما بیشتر ۵دیقه نگذار خراب میشه.. گوشیتم تو وفت شارژ استفاده نکن 

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

خراب میشه رطوبت وارد بردش میشه میسوزه

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792