2777
2789
عنوان

لاغری

| مشاهده متن کامل بحث + 127 بازدید | 25 پست
من اوایل تا چند روز هیچی نداشتم.بعدش زیاد شد .الان چند ماهه گرفتمش و هنوز خشک نشده.چند وقته خشک شد؟

سر بچه اول شیرم بعد یکهفته شیرندادن خشک شد که خیلی اذیت شدم سینه هام پر از شیر میشد و ورم میکرد یکم میدوشیدم که راحت شم و بقیشو میذاشتم‌بمونه که خودش خشک شه 

ولی واسه دومی که اصلا شیر نداشتم خیلی خیلی کم شد و بعدم خشک شدن

یعنی سر بچه دوم من اصلا سینه هام اونقدر بزرگ و دردناک و پر از شیر نمیشد 

تغذیه ام هم عالی بود ولی همش به تن خودم گوشت میشد و دریغ از یه قطره شیر 😢

خدایا با هر نفسم شکر تو گویم ... ❤️❤️🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۲۵ .شما چی؟

من ۳۵ سالمه 

واسه این سنتون رو پرسیدم چون زیر ۳۰ سالگی ممکنه چاق نشید اما بعد از ۳۰ کم کم چاق میشید آهسته و پیوسته 

یه دوست دارم تا ۲۶-۷ سالگی خیلی لاغربود یه بچه اورده بود و همش ۴۵ کیلوبود هرجا میرفت کلی مسخره میشد

تنها آرزوش چاق شدن بود  

بعد از ۳۰ سالگی کم کم چاق شد و الان ۶۷ کیلوئه 😄

خدایا با هر نفسم شکر تو گویم ... ❤️❤️🙏🙏
اگه خواستی تایید کنی تایید کن .تو تعارف نمونی

نه آخه نیومده هنوز 

من درخواست زدم وگفتش که این کاربر واسه شما درخواست دوستی زده ولی توی لیستم اسم شما نیست  

خدایا با هر نفسم شکر تو گویم ... ❤️❤️🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز