چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
چه خوب ،ادامه بده عزیزم ،کنارش اگه نوازندگی هم شروع کنی عالی میشه ،ولی شعر و هنر آدم رو خیلی لطیف می ...
مرسیی(:
اتفاقا می خونم امسال از ریاضی برم مهندسی معماری سر همین(:: اگه بزنه و دانشکده هنر تهران قبول بشم،به تمامی دانشجوهاشون اجازه ی نواختن ساز های دانشگاه مثل پیانو رو میدم:)))))وای خدای من!تصورشم قشنگه ولی من فقط دو سال پول عیدی رو جمع کردم و هفت ساله گیتار دارم
چه خوب ،ادامه بده عزیزم ،کنارش اگه نوازندگی هم شروع کنی عالی میشه ،ولی شعر و هنر آدم رو خیلی لطیف می ...
آره لطیف کرد...احساسم بر منطقه غلبه کرد...الآنم یه آدم حساس،زودرنج،درونگرا و دیوانه ام(:
فقط یه مثلث دوستی داشتم که همونم دوستام با هم اوکی شدن و گفتن بیاید دیگه دوستی مونو سه نفره نکنیم اونم دقیقا شبیه که با هم بودن...الان یکی دو هفته هست کشیدم بیرون ازشون و توی خلوتم می نویسم و گاها گریه(:
بیا بغلم💋🥺اونا لیاقت بودنت رو نداشتن و خدا خواسته که حیف نشی باهاشون
مرسیی از بغل...بوس بهتون(:
نمی دانم...شاید نباید این قدر واضح می گفتم حرفاتون ناراحتم کرده...شاید باید آروم تر پیش می رفتم...ولی خیلی جدی باهاشون رابطه ی پنج سالم رو تموم کردم با اینکه گفتن دیدت بد بوده و حساسی(: