2777
2789
عنوان

یوسف زهرا (س) رو به چند فروختیم

| مشاهده متن کامل بحث + 16360 بازدید | 1286 پست

هرجا سؤالی بود یا نیاز به کمک بود منم تگ کنین چه اینجا چه بقیه تاپیکهای مهدوی.
ناراحتم که ماههاست نتونستم تو جمعتون باشم و کمکی کنم.

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.


دوباره چشم ترت میهمان باران است

فدای سینه‌ی تنگت که داغ مهمان است


حسین چشم تو را زخم کرده می‌بینم

هزار سال گذشت و هنوز گریان است


مریز روی سرت خاک، خاک بر سرِ ما

شبیه گیسوی تو، حالِ ما پریشان است


میان گریه نفَس‌کش، به هق هق اُفتادی

هنوز اول ماه است و غم فراوان است


غمِ حسین کشیدیم اگر که جان سختیم

اگر به مردم ما حرف مرگ آسان است


غمِ حسین کشیدیم اگر که فهمیدیم

که مرگِ سرخ بِه از ننگِ نقض پیمان است


کسی که پیراهن مشکی‌اش به تن نکند

به صد کفن اگر آید به حشر عریان است*


تو هم کنار رُبابی تمام سال آنجا..

..که سایبان سرش آفتاب سوزان است


اگر که سر به بیابان گذاشت حق بدهید

که دید گریه کُنش وحشی بیابان است


سری به نیزه بلند است در برابر زینب

سری که شانه زنش  مادری پریشان است


*این مصرع از استاد احد ده بزرگی میباشد


#حسن_لطفی



شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰



صاحب عزای روضه ی خون خدا بیا

یابن الحسن به تسلیت قلب ما بیا


از هرکجا که میگذرم خیمه ی غم است

ای بانـی تمامی این روضه ها بیا


باز از افق هلال محرم دمیده است

گشته دوباره تکیه ی ماتم به پا بیا


دیگر بس است غیبت و غربت ، ظهور کن

بر زخم های کهنه ی شیعه دوا بیا


دنیا که هیچ ، سختی و اندوه و ابتلاست

حتی بهشت بی تو ندارد صفا بیا


عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

گل کرده است بر لب ما این دعا بیا


دریاب بیقراری و اشک (کمیل) را

تا اینکه وا کنی گره از کار ما بیا


#کمیل_کاشانی



شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

▪️بر پا شده حسینیه گریه ها بیا

بر روی چشم های تر از اشک ما بیا...


▪️شال عزای تو به عزایم نشانده است

وقت عزای مان شده صاحب عزا بیا...

#سلام‌حضرت‌عشق

#امام_زمان♥


اَلسّلامُ عَلی الحُسَین وَ عَلی علی اِبن الحُسَین

وَ عَلی اَولاد الحُسَین وَ عَلی اَصحاب الحُسَین


 

شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

تو بیایی ،
همه یِ زمینُ
و زمانُ
و تمامِ جهان ؛
بهانه می شود ... ‌
برای لبخندِ مُدام !

سلام ؛ آرامشِ هستی !

☀️تعجیل در 3صلوات☀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰



دوباره بار گناه از جهنم آوردیم

به بزم روضه‌ی‌تان قامتی خم آوردیم


هزار جرم نبخشودنی به شانه ولی

دوباره اذن گرفتیم و شبنم آوردیم


شکسته قامت ایمانمان از این سستی

خلاصه این که حسابی همه کم آوردیم


بیا از این همه کوه گناه، کاه بساز

برای واسطه یک شال ماتم آوردیم


معین آن «فَا‌‌ُطیلَ البُکا» نشد بشویم

ولی بر اشک شما چند همدم آوردیم


محر‌ّم است محرّم، «عزیز مصرِ» مدینه!

که سمت خیمه‌ی‌تان، رو به پرچم آوردیم


ببخش هیأت ما را بضاعتش این بود

قبول کن کمِ ما را که دَرهم آوردیم


صدای ناله‌ی ما چون نبود درخورتان

از آیه‌های غم «مُقبِلَت» دم آوردیم


بلند مرتبه شاهی ز صدر زین افتاد

اگر غلط نکنم عرش بر زمین افتاد


✍ #رضا_جوان‌_بخت



شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز